BLACK WEEKS TO EXTRA -12% na wszystko z magazynu, z kodem BLACK12 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Dętka Schwalbe Air Plus od 28 x 1.50 do 29 x 2.40 - NR 19AP Presta SV 40 mm

Wybierz wariant
 
KOD: BIS19SVAPKC
EAN: 4026495871754
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Dętka Schwalbe Air Plus od 28 x 1.50 do 29 x 2.40 - NR 19AP

Dętka rowerowa Schwalbe Air Plus 28" × 1.50" - 29" × 2.40" jest przeznaczona dla każdego rowerzysty, który po prostu chce rzadziej pompować. Dzięki swoim właściwościom nadaje się szczególnie do rowerów przenoszących duże obciążenia np. e-bików lub rowerów typu cargo. Wykonana z butylu zatrzymuje powietrze na znacznie dłużej. Mocniejszy materiał i grubsze ścianki gwarantują dodatkową ochronę przed przebiciem. Dętkę można w 100% poddać recyklingowi.

Odpowiednia dla rozmiarów opon:
 
28 × 1.50 (40-622) 700×38C
29 × 1.75 (47-622)  
28 × 1.75 (47-622)  
28 × 2.00 (50-622)  
29 × 2.00 (50-622)  
29 × 2.10 (54-622)  
28 × 2.10 (54-622)  
29 × 2.15 (55-622)  
28 × 2.15 (55-622)  
28 × 2.25 (57-622)  
29 × 2.25 (57-622)  
29 × 2.40 (62-622)  
28 × 2.40 (62-622)  
 
  • AV 19 = Auto-wentyl 40 mm
  • SV 19 = Sclaverand-wentyl (wentyl francuski lub do rowerów wyścigowych) 40 mm
  • Materiał: Butyl
  • Waga: 320 gram
  • Gwarancja: 2 lata
Wyższa retencja powietrza
Dzięki zwiększeniu zawartości kauczuku butylowego dętka Schwalbe Air Plus zatrzymuje powietrze znacznie dłużej niż konwencjonalne dętki.

Zwiększona ochrona przed przebiciem
Dzięki około 70% grubszym ściankom, Schwalbe Air Plus jest szczególnie wytrzymała przez co jest dobrze chroniona przed zakleszczeniem i przebiciami.
 
W 100% nadające się recyklingu
Jeżeli kiedykolwiek będziesz potrzebował wymienić dętkę Schwalbe Air Plus - można je w 100% poddać recyklingowi - tak jak w przypadku wszystkich innych dętek Schwalbe.

Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Dętka Schwalbe Air Plus od 28 x 1.50 do 29 x 2.40 - NR 19AP Presta SV 40 mm opinie

~Miro
Niedziela, 23-07-2023 11:48
Polecam , rewelacja . Najlepsze detki jakie mialem . Trzymaja cisnienie poprostu rewelacyjnie. Przy tych detkach pompke mozecie juz wyzucic .

Porównaj produkty 0