Batavus Fuze Comfort V27
Holenderski rower Batavus Fuze Comfort V27 to komfortowy rower o wszechstronnym zastosowaniu i sportowym zacięciu. Unikatowy i elegancki kształt ramy docenią wszyscy szukający w rowerze czegoś więcej niż tylko osprzętu. Smukły kształt ramy, w której zostały schowane wszystkie linki i pancerze - dodatkowo linki wchodzą w ramę od strony wewnętrznej przy główce ramy, dzięki czemu są jeszcze mniej widoczne przez co rower nabiera prostej elegancji. Dzięki regulowanego bez użycia narzędzi wspornikowi kierownicy możemy w szybki sposób osiągnąć zarówno wygodną wyprostowaną pozycję jak i pochyloną do szybkiej jazdy lub jazdy w terenie górzystym. Batavus Fuze Comfort posiada pełną amortyzację z regulacją twardości w przednim widelcu oraz w sztycy podsiodełkowej.
27 przerzutek Shimano Alivio idealnie sprawdzą się podczas codziennej jazdy po mieście oraz długich wycieczek weekendowych. Mocny, aluminiowy bagażnik zaprojektowany do transportowania sakw i toreb rowerowych z udźwigiem aż 25 kg, dodatkowo wyposażony w potrójne gumy trzymające dodatkowe rzeczy na bagażniku. W nocy o nasze bezpieczeństwo zadba zaprojektowane przez Batavus NL pełne oświetlenie LED Aerflow - przednia lampka o mocy 25 LUX, tylna natomiast z wbudowanym światłowodem, który rozprowadza światło z diody LED na całą szerokość lampki - dzięki czemu jesteśmy widoczni również z boku.
GWARANCJA:
10 lat gwarancji dostępności oryginalnych części po podaniu numeru ramy
3 lata gwarancji na ramę
2 lata gwarancji na przedni widelec
2 lata gwarancji na lakier i elementy chromowane
2 lata gwarancji na pozostałe części i akcesoria
Kupując Batavusa mamy gwarancję komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej wyprostowanej pozycji, długowieczność roweru nawet przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Batavus to synonim trwałości i jakości.
Jak pakujemy rowery?
Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
- inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
- stan napięcia łańcucha
- stan oświetlenia
- kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
- kontrola ciśnienia i ułożenia opon
- sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
- pełna regulacja hamulców i przerzutek
- kontrola prawidłowego naciągu szprych
- kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych)
- kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp.
- krótka jazda próbna (na życzenie)
- usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń
Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)

Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Czas potrzebny na serwis i przygotowanie roweru to dodatkowy 1 dzień roboczy.
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.
Jak dobrać rozmiar ramy?
Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.
Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.
Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.