Batavus Old Dutch Deluxe R7. Słowo Deluxe w nazwie roweru zapowiada coś specjalnego. Old Dutch Deluxe to model wyposażony w prestiżowe skórzane siodełko firmy Lepper z diabełkiem w tle. Podobno diabeł tkwi w szczegółach ;-) Ponadto jak typowy przedstawiciel roweru z rodziny OmaFiets zbudowany jest na bardzo mocnych, najwyższej jakości części i akcesoriów. To właśnie Old Dutch kopiowany jest przez wiele firm, jednak ponad stuletniej tradycji nie tak łatwo jest dorównać. Dlaczego ? Gdyż Batavus w tym czasie doszedł do perfekcji dzięki czemu podrobienie oryginału jest bardzo trudne. Prawdziwy Old Dutch jest tylko jeden. Wyróżnia go ekstremalnie mocna stalowa rama - łączona techniką lutowania z 10 letnią gwarancją, której geometria zapewnia idealną wyprostowaną sylwetkę. Wiele chromowanych dodatków, pełna osłona łańcucha oraz koła i zawsze świetnie dopasowany kolor do opon, siodełka i chwytów. Mimo swojej wagi rower porusza się szybko i bardzo płynnie dzięki zastosowanym komponentom z klasy premium. Posiada koła ze stali nierdzewnej polerowanej o dużej średnicy 635 mm (zwykłe koło 28" ma 622 mm).
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.
Pełna osłona łańcucha oraz duża osłona koła wykonane z nowoczesnego, odpornego na uderzenia plastiku ABS. Chronią ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch i tylne koło. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. Wewnątrz osłona została wyposażona w mini szczotki czyszczące łańcuch oraz zapobiegającego hałaśliwym uderzeniom łańcucha o plastikową obudowę w przypadku jego rozciągnięcia. Osłona łańcucha składa się z 4 elementów i każdy z nich można dokupić osobno w przypadku uszkodzenia.
Skórzane, ręcznie wykonane siodełko Lepper Concorde 800 w kolorze miodowym to jeszcze więcej stylu i komfortu. Siodełko zostało wykonane z naturalnej skóry bydlęcej najwyższej jakości. Idealne rozwiązanie dla osób ceniących skórzaną jakość i komfort siodełek Lepper. Siodełka Lepper produkowane są ręcznie w fabryce znajdujące się w mieście Heerenveen w Holandii. Siodełko posiada komplet sprężyn dla zwiększenia komfortu poruszania się nierównym terenie. Jak każde siodełko z naturalnej skóry wymaga trochę czasu aby skóra i stelaż zaczęły prawidłowo pracować, jednak warto poświęcić ten czas, a w nagrodę Lepper odpłaci się nam komfortem z najwyższej półki.
Tylna lampka została utrzymana w klasycznej stylistyce zamontowana na tylnym błotniku posiadającym pomalowaną na biało końcówkę. System czerwonego światła na białym tle końcówki błotnika był wymagany prawnie w Holandii jeszcze do 2000 roku, jest to również najbardziej charakterystyczna cecha klasycznego roweru holenderskiego. Żarówka w lampce została zastąpiona mocniej i wydajniejszą diodą LED, a sam klosz lampki jest chroniony przed uszkodzeniem przez chromowany stelaż oraz specjalnie wydłużony wspornik błotnika.
Lampka tylna to Spanninga Pixeo widoczna jest, aż z 500 metrów co gwarantuje nam bezpieczeństwo w czasie nocnych przejażdżek. Dodatkowo tylna lampka zabezpieczona jest przed uszkodzeniem specjalnie wydłużonym wspornikiem błotnika, który chroni klosz lampki przez zbiciem.
Mocna rama o klasycznym kształcie z 10 letnią gwarancją. Rama została pomalowana najwyższej jakości, mocnym i elastycznym, lakierem premium położonym w, aż 5-ciu wartswach, co daje nam gwarancję wielu lat niezmiennego nasycenia koloru i zwiększoną ochornę przed uszkodzeniem. Nie bez przyczyny Batavus udziela 5 lat gwarancji na lakier. Rama wykonana jest ze stali chromowo-molibdenowej (Cro-Mo) łączonej za pomocą techniki lutowania w niskiej temperaturze dzięki czemu materiał zachowuje swoje wszystkie najważniejsze parametry czyli sztywność i wytrzymałość. Dodatkowo w większości miejsc rama jest lutowana bez muf czyli łączona "na styk" - technika ta stosowana jest tylko w najdroższych rowerach na światowym rynku. Dany model ramy nie jest produkowany masowo i został zaprojektowany specjalnie na zlecenie holenderskiej firmy Batavus. Dla osób zakochanych w swoim Batavusie istnieje możliwość kupienia próbek oryginalnego lakieru w celu zamalowania uszkodzeń lakieru w trakcie użytkowania roweru (wszystkie lakiery kupisz TUTAJ)
Komfortowe, skórzane chwyty kierownicy wykończone grubą, stylową nicią w tym samym kolorze. Piankowe wypełnienie gripów daje nam gwarancję wygody podczas pokonywania długich kilimetrów, a skóra gwarancję oddychalności dzięki, której nasze dłonie nie będą się pocić nawet w gorące dni. Długie, odpowiednio wyprofilowane klamki hamulca posiadają możliwość regulacji położenia klamki dzięki czemu osoby o mniejszych dłoniach mogą w prosty sposób przybliżyć chwyt klamki do kierownicy.
Fabrycznie każdy rower Batavus Old Dutch został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) AXA Solid Plus. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego.
Pięknie wyprofilowane błotniki w kolorze ramy z eleganckim dodatkamiem w postaci chromowanego noska na przednim błotniku. Długość i szerokość błotników sprawia, że idealnie spełniają swoją rolę w trakcie mocnych opadów deszczu chroniąc nasze obuwie. Błotniki lakierowane są dokładnie tą samą techniką i lakierem co rama dzięki czemu lakier i kolor są ekstremalnie trwałe i odporne na wszystkie warunki atmosferyczne.
Hamulec rolkowy i dynamo w piaście Shimano Nexus. O Twoje bezpieczeństwo zadba najnowszej generacji hamulec rolkowy Shimano Nexus, który dzięki modulatorowi siły hamowania bardzo szybko wyhamuje rower zapobiegając zablokowaniu się przedniego koła w przypadku mocnego awaryjnego hamowania. Największą zaletą hamulców rolkowych jest gwarancja skutecznego działania w każdych warunkach pogodowych, niezależnie od opadów deszczu, śniegu czy jazdy po piachu. Zainstalowana tarcza radiacyjna chłodzi aluminiowe tarcze hamulca przed zbytnim nagrzaniem w przypadku dłuższej jazdy na hamulcu w terenie pagórkowatym. Dynamo w przedniej piaście Shimano Nexus bezszelestnie napędza przednią lampkę Spanninga Swingo.
WERSJA DELUXE w stosunku do standardowej wersji posiada (Batavus Old Dutch w wersji standardowej zobaczysz TUTAJ):
Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.
PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA
10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY Rowery wysyłamy w całości złożone. Sprawdź jak pakujemy rowery. |
BEZPIECZNA PACZKA Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze. |
30 DNI NA ZWROT Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki. |
Kupując Batavusa mamy gwarancję komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej wyprostowanej pozycji, długowieczność roweru nawet przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Batavus to synonim trwałości i jakości.
Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.
Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)