Rower elektryczny Batavus Diva E-go to jeden z najbardziej popularnych modeli wśród młodych i energicznych dziewcząt i kobiet. Nowoczesna kolorystyka i dobór modnych dodatków przyciągają wzrok jak magnez. Diva to komfortowy rower miejski zarówno do jazdy na co dzień do pracy, szkoły czy na zakupy jak i na weekendowe wyjazdy poza miasto do lasu czy parku. Dzięki odpowiednim kątom nachylenia na rowerze poruszamy się w wygodnej wyprostowanej pozycji, gdzie dłonie lekko i komfortowo opierają się o skórzane chwyty kierownicy typu jaskółka. Balonowe opony w rozmiarze 28" i o szerokości, aż 47 mm mają za zadanie wyłapywać nierówności na drodze i stawiać jak najmniejsze opory toczenia. 7 biegowa piasta Shimano Nexus pozwoli na wygodne poruszanie się po mieście, dodatkowo istnieje możliwość zmiany biegów podczas postoju - jak w samochodzie :)
Batavus Diva E-go napędzany jest małym, prawie niewidocznym dla oka silnikiem o sporym momencie obrotowym 25Nm, japońskiej firmy Sanyo, zamontowanym w przedniej piaście. Silnik bezszczotkowy, nie stawia oporów toczenia. Został wykonany w prostej, sprawdzonej i niezawodnej technologi Batavus E-motion. Jego średnica jest tak mała, że klienci często porównują go do dynama w piaście.
Prosty, czytelny i bajecznie łatwy w obsłudze panel sterujący dla osób, które nie lubią zajmować się skomplikowanymi i złożonymi wyświetlaczami. Panel oferuje możliwość ustawienia 5 trybów wspomagania tak aby dopasować je do panujących na drodze warunków. Tryb Turbo tj. 5 opcja wspomagania pozwoli na podjechanie pod największe wzniesienie bez najmniejszego problemu. Całość napędu, sterowana jest za pomocą sterownika umieszczonego na kierownicy (tak zwanego displaya), na którym umieszczone są diody LED pokazujące stan naładowania baterii oraz aktualnie włączony tryb wspomagania.
Bateria została umieszczona pod bagażnikiem, tak by nie przeszkadzała w normalnym użytkowaniu roweru, na baterii zostały umieszczone diody wskazujące stan naładowania. Bateria została wyprodukowana w technologii litowo-jonowej i posiada dwie pojemności 300 lub 400 Wh, co pozwoli Wam cieszyć się jazdą ze wspomaganiem 143 km (w zależności od wybranej opcji baterii, aktualnej opcji wspomagania, nachylenia terenu oraz warunków atmosferycznych). Baterie do naładowania można wyciągnąć spod bagażnika za pomocą specjalnego w celu zabrania baterii do domu lub pracy. Istotną cechą baterii jest również brak pamięci dzięki czemu baterię można ładować zawsze i wszędzie nie zależnie od aktualnego poziomu naładowania - dokładnie w ten sam sposób jak baterię w nowoczesnych telefonach Bateria na rowerze jest zabezpieczona przed kradzieżą zamkiem na kluczyk holenderskiej firmy AXA, który jest równocześnie kluczykiem od podkowy tj. zabezpieczenia tylnego koła AXA Defender.
Rower sprzedawany jest bez baterii. Wybierz jedną z dwóch opcji pojemnościowych dostosowanych do Twoich potrzeb:
300 Wh zasięg do 108 km (8,8Ah/317Wh/36V) - KUP BATERIĘ 400 Wh zasięg do 143 km (11Ah/396Wh/36V) - KUP BATERIĘ
Piasta planetarna Shimano Nexus 3 podwyższa komfort jazdy, a jej zakres przełożeń w zupełności wystarcza do rekreacyjnej jazdy. Po rozładowaniu baterii piasta Shimano Nexus 3 bez problemu napędzi rower z Twoją pomocą. Bardzo istotna jest stosunkowo niska waga roweru, gdyż tylko 24,2 kg + bateria 2,4 kg = 26,6 kg kompletny rower elektryczny z pełnym osprzętem miejskim to naprawdę niewiele !
Bardzo komfortowe siodełko rowerowe Selle Royal Drifter o szerokości 250mm. Luksusowe wypełnienie żelowe RoyalGel, któy jest tak miękki że redukuję nacisk na okolice prostaty o około 40% w porównaniu do pozostałych siodełek żelowych. Dodatkowo siodełko zostało wyposażony w system podwójnych sprężyn zwiększających komfort do maksimum.
Rower został wyposażony w kompletny system transportowych bagażników. Przedni bagażnik holenderskiej firmy STECO z bezpiecznym udźwigiem do 15kg o wymiarach platformy 30 cm x 30 cm pozwoli na przeworzenie bardzo dużego kosza lub skrzynia. Często również wykorzystywany jest do transportu kotów lub niewielkich psów - transportując zwierzaka na przednim bagażniku mamy go cały czas na oku. Tylny bagażnik ma udźwig 25 kg i został wyposazony w ekspandery transportowe ułatwiające zamocowanie przedmiotów na bagażniku.
Blokada sterów kierownicy to bardzo praktyczny system pozwalający na zablokowanie położenia kierownicy w wybranym przez nas ułożeniu. Sprawdza się szczególnie w przypadku przwożenia czegoś na przednim bagażniku gdy po zatrzymaniu siła ciążenia samoczynnie skręca kierownicę w lewo lub w prawo, jednocześnie przechylając zawartość bagażnika. Po właczeniu blokay mamy możliwość zablokowania kierownicy z pozycji na wprost.
PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA
10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na baterię, silnik oraz wszystkie elementy elektryczne
2 lata na pozostałe części i osprzęt
ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY Rowery wysyłamy w całości złożone. Sprawdź jak pakujemy rowery. |
BEZPIECZNA PACZKA Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze. |
30 DNI NA ZWROT Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki. |
Rewelacyjny holenderski rower ze wspomaganiem w bardzo atrakcyjnej cenie !
Niezależny test roweru elektrycznego Batavus Diva E-Go na portalu BikeWorld.pl kliknij TUTAJ
Dodatkowa galeria BikeWorld roweru elektrycznego Batavus Diva E-go.
Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.
Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)