BLACK WEEKS TO EXTRA -12% na wszystko z magazynu, z kodem BLACK12 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Dętka Schwalbe 20" od 1,50 do 2,5 - NR 7 Rowerowy DV 40mm

Wybierz wariant
 
KOD: 596787
EAN: 4026495100182
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Dętka Schwalbe 20" od 1,50 do 2,5 - NR 7

Dętka rowerowa Schwalbe, dzięki wykonaniu z najlepszej jakości materiałów, jest w stanie utrzymać ciśnienie przez dłuższy czas niż dętki innych producentów. Każda wyprodukowana dętka przechodzi indywidualne testy dzięki czemu na rynek nie trafiają wadliwe produkty – każda sztuka jest napompowywana na 24 godziny w celu sprawdzenia stałości ciśnienia i oraz jej parametrów wytrzymałościowych. Jakość i niezawodność dętek przyczyniła się do tego, że znalazły uznanie u profesjonalistów. Teraz, dzięki wieloletnim testom i ulepszaniu procesu produkcji, dostępna jest także dla każdego użytkownika roweru. 
Odpowiednia dla rozmiarów opon:
 
20 x 1.50 40-406
20 x 1.60 42-406
20 x 1.75 44-406
20 x 1.50 44-406
20 x 1.625 44-406
20 x 1.90 47-406
20 x 1.85 47-406
20 x 1.75 47-406
20 x 2.00 50-406
20 x 2.10 54-406
20 x 2.00 54-406
20 x 2.00 54-428
20 x 2.15 55-406
20 x 2.25 57-406
20 x 2.125 57-406
20 x 2.35 60-406
20 x 2.40 62-406
20 x 2.50 62-406
  • Materiał: Butyl
  • Waga: 145 gram
  • Gwarancja: 2 lata

Dętka dętce nie równa !

Sałość ciśnienia. Dętka Schwalbe utrzymuje powietrze znacznie dłużej. Jakość składników oraz czystość mieszanki gumowej decydują o jakości dętki. Przed wulkanizacja każda dętka Schwalbe wkładana jest do formy i zostaje napompowana. Tylko taki sposób wytwarzania zapewnia równomierną grubość ścianek i wysoką szczelność przez długi czas.

Niezawodność. Konsekwentna kontrola jakości zapewniająca możliwie najwyższe bezpieczeństwo użytkowania: każda dętka jest napompowywana i magazynowana pod ciśnieniem w fabryce przez 24 godziny w celu przetestowania stałości ciśnienia.

Dętka Schwalbe. Jest jedyną dętką rowerową, która posiada ceniony znak jakości VSF-All ride. VSF jest niemieckim zrzeszeniem szczególnie zaangażowanych i zorientowanych na jakość właścicieli sklepów rowerowych.

System wielozakresowości rozmiarów dętek. Wysoka elastyczność i jakość pozwala na dopasowanie dętki do bardzo wielu rozmiarów opon. Na przykład dętka Schwalbe nr 7 pasuje zarówno do opony o szerokości 40mm jak i 62mm. Tylko dętka o wyjątkowo wysokiej jakości i niezawodności odpowiada tym wymaganiom.


Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Dętka Schwalbe 20" od 1,50 do 2,5 - NR 7 Rowerowy DV 40mm opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?
Porównaj produkty 0