Batavus X-posure CNCTD to nowoczesny rower miejski z transportowym charakterem. Jest idealny dla osób aktywnie poruszających się rowerem po mieście, traktujących rower nie tylko jako weekendową przyjemność, a raczej jako główny środek transportu w mieście. Klasyczny wygląd został uzupełniony o nowoczesne dodatki kolorystyczne, które wyróżniają rower z pośród tysiąca innych standardowych jednośladów. Odpowiednio profilowana rama oraz charakterystyczny, holenderski kształt kierownicy dają gwarancję idealnie wyprostowanej sylwetki i komfortu podczas jazdy. Batavus CNCTD został wyposażony w dwa mocne bagażniki, dzięki którym możemy przewieść znacznie więcej bagaży. Klasyczny dla roweru użytkowego bagażnik przedni idealnie nadaje się do montażu skrzynki lub prostokątnego kosza wiklinowego. 7 biegów w tylnej piaście planetarnej Shimano Nexus 7 w zupełności wystarczają do sprawnego poruszania się w mieście oraz na pozamiejskich wycieczkach utwardzonymi drogami leśnymi. Maksymalny komfort jazdy gwarantuje mega wygodne siodełko Selle Royal Drifter z wypełnieniem żelowym RoyalGel oraz podwójnymi sprężynami, które uginają się nawet na najmniejszych nierównościach. Pełne oświetlenie w technologii LED zasilane bateriami. Duży, chromowany dzwonek Ding Dong o średnicy 80mm gwarantuje popłoch pieszych na drogach rowerowych :)
Blokada tylnego koła AXA Solid Plus. Podkowa (frame lock) to zabezpieczenie rowerowe blokujące całkowicie tylne koło, co skutkuje brakiem możliwości jazdy na rowerze. Posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA (sprawdź dostępne linki i łańcuchy TUTAJ). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego.
Przedni bagażnik Batavus CNCTD. Praktyczny bagażnik w kolorze ramy z atestowanym udźwigiem 15kg. Bagażnik został tak zaprojektowany aby montaż odbywał się bez pomocy tradycyjnych haków mocowanych na kierownicę, bagażnik zamocowany jest elegancko do przedniego widelca co zmniejsza go optycznie i obniża jego wagę. Po lewej stronie bagażnika zamontowana została lampka Spanninga. Duża platforma bagażnika pozwala na montaż sporych rozmiarów koszyka lub skrzyni - sprawdź kompatybilne kosze TUTAJ. Opcjonalnie do bagażnika polecamy specjalnie zaprojektowane ekspandery Bibia Pick-Up z wieloma kombinacjami mocowania bagażu.
Blokada sterów kierownicy w rowerach wyposażonych w mocny przedni bagażnik to bardzo sprytne i komfortowe rozwiązanie. Blokada pozwala w szybki i prosty sposób zablokować kierownicę w wybranej przez nas pozycji, dzięki czemu po zaparkowaniu roweru kierownica pod ciężarem bagażnika i bagażu nie będzie samoczynnie skręcała w jedną ze stron. Blokada nie blokuje nam całkowicie ruchów kierownicą, a jedynie uruchamia system zapadek.
Podwójna nóżka URSUS Jumbo. Dwustronna nóżka rowerowa z ekstremalnie wysokim, atestowanym udźwigiem 80 kg, to aktualnie najmocniejsza nóżka na światowym rynku rowerowym. Na szczególną uwagę zasługuje jej szeroki rozstaw stóp po rozłożeniu to. aż 35 cm. Całość daje nam najbardziej stabilną nóżkę rowerową, która idealnie spełnia swoje zadanie w przypadku sadzania i wyciągania dziecka z tylnego lub przedniego fotelika - w tym wypadku zrobi to spokojnie i bezpiecznie nawet najbardziej filigranowa kobieta.
Pełna osłona łańcucha Hesling. W pełni zabudowane części mechaniczne roweru pozwolą cieszyć się radością z jazdy w ubraniu codziennym tj. płaszczach, spódniczkach, szerokich spodniach itp bez obawy o zabrudzenia czy wciągnięcia w łańcuch. Obudowa Hesling została wykonana z odpornego na uderzenia plastiku ABS. Osłona chroni napęd roweru przed wodą, piaskiem i solą dzięki czemu maksymalnie wydłuża jego żywotności i obniża do minimum koszty serwisowania.
Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.
PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA
10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY Rowery wysyłamy w całości złożone. Sprawdź jak pakujemy rowery. |
BEZPIECZNA PACZKA Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze. |
30 DNI NA ZWROT Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki. |
Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.
Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)