Batavus Old Dutch to jeden z najbardziej popularnych modeli w kraju tulipanów. Produkowany w fabrykach w Holandii w praktycznie niezmienionej formie od 50 lat. Prosty w budowie, z bardzo wygodną i mocną ramą. Rower ten uchodzi za niezniszczalny, dlatego też ciężko jest dostać go na rynku wtórnym, jeżeli ktoś raz go kupi to jeździ nim przez całe życie :-). Rower ten wykonany jest z wielką dokładnością i starannością co widać już na pierwszy rzut oka. najwyższej jakości lakier, błotniki i bagażniki w kolorze ramy, elegancki i mocny chrom na kierownicy i sztycy siodełka i prestiżowe dodatki. Old Dutch dostępny jest w szerokiej gamie kolorystycznej, coraz częściej możemy spotkać na ulicy piękne Old Dutch'e w różnych kolorach. Batavus Old Dutch porusza się lekko i szybko dzięki większej średnicy kół w porównaniu do zwykłych 28", Old Dutch posiada koła o średnicy 635 mm natomiast standardowe koła 28" posiadają 622 mm średnicy.
Na tym rowerze z popularną ramą babci zwaną po holendersku OmaFietsen jeździ się w komfortowej i bezpiecznej wyprostowanej pozycji. Zarówno na rower z bagażnikiem jak i bez bagażnika przedniego istnieje opcja montażu koszyka przedniego (wszystkie pasujące przednie koszyki na kierownicę kupisz TUTAJ). W przypadku chęci montażu przedniego koszyka na kierownicę wystarczy zdemontować przednią lampkę oraz jej uchwyt na stery (jeżeli życzycie sobie aby taki serwis był przeprowadzony przed wysyłką roweru prosimy o podanie takiej informacji w uwagach do zamówienia lub w trakcie rozmowy telefonicznej - serwis jest gratis).
PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA
10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY Rowery wysyłamy w całości złożone. Sprawdź jak pakujemy rowery. |
BEZPIECZNA PACZKA Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze. |
30 DNI NA ZWROT Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki. |
Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.
Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)