BLACK WEEKS TO EXTRA -12% na wszystko z magazynu, z kodem BLACK12 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Dętka Schwalbe 26 x 1 1/4 - 1,75 - Nr 12 rowerowy DV 40mm

Wybierz wariant
 
KOD: BIS12LKC
EAN: 4026495099066
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Dętka Schwalbe 26 x 1 1/4 - 1,75 - Nr 12

Dętka rowerowa Schwalbe, dzięki wykonaniu z najlepszej jakości materiałów, jest w stanie utrzymać ciśnienie przez dłuższy czas niż dętki innych producentów. Każda wyprodukowana dętka przechodzi indywidualne testy dzięki czemu na rynek nie trafiają wadliwe produkty – każda sztuka jest napompowywana na 24 godziny w celu sprawdzenia stałości ciśnienia i oraz jej parametrów wytrzymałościowych. Jakość i niezawodność dętek przyczyniła się do tego, że znalazły uznanie u profesjonalistów. Teraz, dzięki wieloletnim testom i ulepszaniu procesu produkcji, dostępna jest także dla każdego użytkownika roweru.

Odpowiednia dla rozmiarów opon:
 
  (30/47-559)  
  (32-584) 650×32B
26 × 1 1/4 (32-590) 650×32A
26 × 1 3/8 x 1 1/4 (32-590) 650×32A
26 × 1 1/4 (32-597)  
27.5 × 1.30 (33-584)  
27.5 × 1.35 (35-584) 650B
26 ×  1 3/8 × 1 1/2 (35-584) 650×35B
26 × 1 1/2 × 1 3/8 (37-584) 650×35B
27.5 × 1.40 (37-584) 650×35B
26 × 1 3/8 (37-590) 650×35A
26 × 1 3/8 × 1 1/2 (40-571)  
26 × 1 1/2 CS (40-571) 650×38C
26 × 1 5/8 × 1 1/2 (40-584) 650×38B
27.5 × 1.50 (40-584) 650B
26 × 1 1/2 (40-584) 650×38B
26 × 1.50 (40-590) 650×38A
26 × 1 3/8 × 1 1/2 (40-590)  
27.5 × 1.60 (42-584) 650B
26 × 1 5/8 (42-590) 650×40A
26 × 1 1/2 × 1 5/8 (44-584) 650×42B
26 × 1 5/8 ×1 2/2 (44-584) 650×42B
27.5 ×1.65 (44-584) 650B
26 × 1 5/8 (44-584) 650×1/2B
26 × 1 5/8 (44-590) 650×42A
26 × 1.80 (47-559)  
26 × 1.90 (47-559)  
26 × 1.85 (47-559)  
26 × 1.75 (47-559)  
26 × 1 3/4 (47-571) 650×45C
  (47-571) 650 CS
27.5 × 1.75 (47-584) 650B
 



Dętka rowerowa Schwalbe nr 12 o rozmiarze 26" w wersji STANDARD o wadze 140 gram. Do wyboru 3 rodzaje wentyla:

  • DV 12, 40 mm = Dunlop-wentyl (standardowy wentyl rowerowy),
  • AV 12, 40 mm = Auto-wentyl,
  • SV 12, 40 mm = Sclaverand-wentyl (wentyl francuski lub do rowerów wyścigowych).

Stałość ciśnienia. Dętka Schwalbe utrzymuje powietrze znacznie dłużej. Jakość składników oraz czystość mieszanki gumowej decydują o jakości dętki. Przed wulkanizacja każda dętka Schwalbe wkładana jest do formy i zostaje napompowana. Tylko taki sposób wytwarzania zapewnia równomierną grubość ścianek i wysoką szczelność przez długi czas.

Niezawodność. Konsekwentna kontrola jakości zapewniająca możliwie najwyższe bezpieczeństwo użytkowania: każda dętka jest napompowywana i magazynowana pod ciśnieniem w fabryce przez 24 godziny w celu przetestowania stałości ciśnienia.

Dętka Schwalbe. Jest jedyną dętką rowerową, która posiada ceniony znak jakości VSF-All ride. VSF jest niemieckim zrzeszeniem szczególnie zaangażowanych i zorientowanych na jakość właścicieli sklepów rowerowych.

System wielozakresowości rozmiarów dętek. Wysoka elastyczność i jakość pozwala na dopasowanie dętki do bardzo wielu rozmiarów opon. Na przykład dętka Schwalbe nr 12 pasuje zarówno do opony o szerokości 30 mm jak i 47 mm. Tylko dętka o wyjątkowo wysokiej jakości i niezawodności odpowiada tym wymaganiom.


Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Dętka Schwalbe 26 x 1 1/4 - 1,75 - Nr 12 rowerowy DV 40mm opinie

~Tomasz Doering
Wtorek, 18-04-2023 16:12
Dętka jak dętka - poprostu kupiłem razem z oponami 😃) Do nowych opon należą się nowe dętki. A cena całkiem przyzwoita 😃)

Porównaj produkty 0