BLACK WEEKS TO EXTRA -12% na wszystko z magazynu, z kodem BLACK12 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Batavus Mambo N7

Produkt został sprzedany
Sprawdź produkt podobny
Ocena klientów:  

Podobne produkty

-19%

Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

129,00 zł
Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA

129,00 zł
Łańcuch AXA RLC 100 do podkowy AXA -19%

Batavus Mambo N7

Batavus Mambo N7 to jeszcze więcej luksusu i elegancji. Idealnie dobrane kolory i wysokiej jakości osprzęt. Profilowana rama oraz kierownica sprawią, że Twoja sylwetka podczas jazdy będzie idealnie wyprostowana tak abyś mógł się cieszyć jazdą i widokami otoczenia. Batavus Mambo zajął pierwsze miejsce w ogólnokrajowym holenderskim teście rowerów rekreacyjnych pokonując m.in Gianta Ultimo SC2, Uniona Karma czy Spartą. Batavus Mambo to flagowy model holenderskiego producenta, warto zwrócić uwagę na wykończenia, dodatki czy zamontowane akcesoria z najwyższej półki. Według Batavusa rower ma być zarówno użytkowy jak i posiadać styl i elegancję. Dlatego linki i pancerze znikają w ramie w miejscu główki ramy i są prowadzone wewnątrz ramy do piasty planetarnej i hamulca tylnego, a wszystkie dodatki i akcesoria idealnie współgrają kolorystycznie z całością roweru. 



WIRTUALNA KARTA ROWERU

Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste

PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


wspornik kierownicy batavus ergomatic regulowany bez narzedzi




Wspornik kierownicy Batavus ErgoMatic VI z płynną regulacją w każdej płaszczyźnie bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmieniać kiedy najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 10 sekund. Wewnątrz wspornika znajduje się również system regulujący moc zacisku wspornika na kierownicy. 

amortyzowana sztyca podsiodelkowa batavaus


Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator Post Modern składana się z systemu sprężyn i elastomeru dla zmaksymalizowania komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35 mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15 mm w zależności od ustawionego stopnia twardości.

przedni-amortyzator-batavus-mambo-2020-batavus




Przedni amortyzator Batavus AERFLOW 2.O by Suntour z płynną regulacją twardości ustawianą osobno dla lewego i prawego golenia. Aby wyregulować twardość amortyzatora wystarczy przekręcić pokrętło w jedną ze stron. Amortyzator AERFLOW oparty jest na systemie sprężyn i elastomerów dla zachowania jak najdłuższej żywotności. Skok amortyzatora to 40 mm co w warunkach miejskich jest w zupełności wystarczającą wartością. 
 

lampka-przednia-batavus-na-blotniku

Lampka Batavus Vizi o mocy 50 LUX. Kompaktowa przednia lampka o dużej mocy światła 50 LUX umieszczona na przednim błotniku dla zwiększenia obszaru oświetlenia drogi. Dzięki takiemu połączeniu mamy gwarancję w pełni bezpiecznej jazdy w najciemniejszym lesie lub po nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 3.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 50 metrów przed kołem roweru. Batavus Vizi posiada technologię światła postojowego dzięki, której lampka świeci do 6 minut po zatrzymaniu roweru, odpowiadają za to dwa mocne paski LED umieszczona pod głównym reflektorem. Lampka zasilana jest przez lekkie, sportowe dynamo Panasonic NRH003 umieszczone w przedniej piaście.

dynamo w piascie i hamulec rolkowy shimano w batavus Mambo



Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny w każdych warunkach atmosferycznych system hamulców rolkowych najnowszej generacji Shimano Nexus BRC6000. Wbudowany modulator siły hamowania ma za zadanie zapobiec całkowitemu zablokowaniu koła podczas nagłego hamowania, a największe tarcze radiacyjne chłodzą aluminiowe tarcze hamulcowa w trakcie długiego hamowania podczas długich zjazdów w terenie pagórkowatym. W przedniej piaście umieszczona najnowszy model dynama Shimano Nexus DHC6000, które bezszelestnie i bez oporów toczenia zasila przednią lampkę Batavus Vizi.
 

bagaznik-batavus-mambo-2020

Szczególną cechą Batavusa Mambo jest ekstremalnie mocny, tylny bagażnik częściowo zintegrowany z aluminiową ramą. Całość konstrukcji atestowana jest do wagi, aż 27 kg co pozwala na przewożenie dzieci w każdym wieku. Bagażnik posiada zintegrowany system Yepp EasyFit dzięki, któremu możemy zamontować tylne foteliki rowerowe Yepp wyposażone w system Yepp EasyFit. Fotelik w sekundę wpina się w specjalne otwory na bagażniku. Dodatkowo w zestawie znajdują się wytrzymałe ekspandery do zabezpieczenia rzeczy przewożonych na bagażniku. Tylna lampka Batavus VIZI LED posiada system światłowodów rozprowadzających światło na całej długości lampki dzięki czemu jesteśmy widoczni również z boku. 

pelna-oslona-lancucha-batavus-mambo-2020
 

Pełna osłona łańcucha AXA z wbudowanym automatycznym napinaczem łańcucha, który niweluje skutki rozciągniętego łańcucha na podobnej zasadzie do haka przerzutki zewnętrznej. Osłona zyskała ergonomiczny kształt, dodatkowo posiada wycięcie na całej górnej części dzięki czemu jest lżejsza nie tylko wagowo, ale przede wszystkim wizualnie. W całości wykonana z elastycznego plastiku ABS odpornego na uszkodzenia. Osłona maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu, ograniczając kontakt z wodą, piaskiem, błotem i solą. Osłona składa się z 3 części i każdą można kupić osobno, co minimalizuje koszty utrzymania roweru w przypadku uszkodzenia osłony. 
 

blokada-kola-axa-batavus-mambo-2018


Blokada tylnego koła AXA Defender. Legendarne już stacjonarne zabezpieczenie holenderskiego producenta to najbezpieczniejsze zapięcie w swojej klasie. Zostało sklasyfikowane na 15 poziomie bezpieczeństwa w 15 poziomowej skali. Z uwagi na bardzo gruby hartowany pałąk oraz specyficzną budowę jego przecięcie w miejscu publicznym graniczy z cudem. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie. AXA Defender posiada specjalny otwór AXA Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy).

nexus-7-w-rowerze-batavus-mambo



Piasta planetarna Shimano Nexus 7. W tylnej piaście znajduje się 7 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 244% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.

 

 

Batavus Mambo jako jedyny damski model roweru produkowany jest w bardzo wysokiej ramie 65 cm przeznaczonej dla kobiet o wzroście od 190 cm w górę ! W swoim zasięgu posiada również bardzo wysokie ramy rowerów męskich 65 i 70 cm dla wzrostu od 190 do 210 cm !

Kupując Batavusa mamy gwarancję  komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej wyprostowanej pozycji, długowieczność roweru nawet przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Batavus to synonim trwałości i jakości.


Rowery Batavus produkowane w holandii Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
 


ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone.
Sprawdź jak pakujemy rowery.

BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.

30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Batavus Mambo N7

Amortyzator: Humpert X-tas-Y
Bagażnik tylny: Batavus Mambo Strong 35kg
Blokada koła: AXA Defender (made in Holland)
Chwyty: Batavus Ergo by Herrmans (made in Finland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: Shimano DH-3N w przedniej piaście
Dzwonek:
Gumy na bagażniku: TAK, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Nexus BRC6000
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Nexus BRC6000
Kierownica:
Lampka przednia: Batavus Vizi 50 LUX na błotniku
Lampka tylna: Batavus Vizi
Łańcuch: KMC
Nóżka: URSUS Mooi (made in Italy)
Obręcze:
Opony:
Osłona łańcucha: Batavus AerFlow by AXA
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Rozmiar kół:
Siodełko: Selle Royal FreeWay RoyalGel i elastomery (made in Italy)
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Waga: 22 kg
Wspornik kierownicy: Batavus Ergo Matic IV by Humpert

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Batavus Mambo N7 opinie

~Daniel81
Piątek, 07-12-2018 17:33
Rower prezentuje się bardzo ładnie starannie wykonany bardzo dobre hamulce płynna zmiana biegów , dodatkowo zintegrowane zapięcie z podkową szybka regulacja kierownicy mam go od paru dni korzystam z niego w różnych warunkach i na różnych nawierzchniach spełnia moje wymagania co do roweru polecam jego zakup .

~Edward
Sobota, 31-03-2018 10:44
Najlepszy rower, nie tylko miejski, ale dość wielozadaniowy. Tereny leśne, piaszczyste, kamienne, pokonuje bez problemu. Świetny wygląd, wygoda i ten bagażnik- dla przewożenia dzieciaków w foteliku z systemem EasyFit- bezcenne. Zarówno damska, jak i męska wersja- przepiękne i przewygodne. Bez wątpienia- rower ideał!

~waldemar
Piątek, 26-01-2018 16:51
Bardzo solidny rower ,wykonczenie i dopracowanie w najlepszym gatunku hamulce i plynnosc zmiany biegow rewelacja ,nie mogę doczekac sie wiosny ,mambo to jest sprzęt jakiego oczekiwalem szczerze polecam


Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0