CYBER WEEK dodatkowe -11% na wszystko z magazynu, z kodem CYBER11 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Schwalbe Winter Reflex 28 x 1,35 (35-622) - 120 kolców

 
KOD: 713592J
EAN: 4026495825900
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Schwalbe Winter Reflex 28 x 1,35 (35-622) - 120 kolców

Schwalbe Winter 28 × 1,35 (35-622) to zimowa opona stworzona do bezpieczniejszej jazdy w warunkach zimowych. Zredukowana do najbardziej istotnych cech. Mimo zmniejszonej do połowy ilości kolców Winter oferuje wyśmienitą kontrolę na oblodzonej nawierzchni. Tylko w ekstremalnych nachyleniach przeważa jego wielki brat Marathon Winter. Osnowa 50 EPI, odblaskowy pasek oraz wkładka ochronna K-Guard to znakomite zalety w korzystnej cenie.

    120 bardzo mocnych kolców !

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania:

1. Czy można używać opon z kolcami również na normalnych drogach ?

ODP: Żaden problem. Chociaż, jeżeli śnieg na drodze leży raczej rzadko, hałas spowodowany przez kolce może przeszkadzać

2. Czy na normalnej drodze nie będziemy się ślizgać w zakrętach ?

ODP: Nie. Kolce wgryzają się również bardzo dobrze w normalne drogi asfaltowe. Nawet szybkie zakręty nie stwarzają problemów. Tylko na bardzo gładkich nawierzchniach jak na przykład bruk, przyczepność jest bardzo mała.

3. Czy oponę z kolcami należy dotrzeć ?

ODP: W celu zapewnienia trwałego zamocowania kolców w oponie, należy przejechać najpierw ok. 40 km na drodze asfaltowej. Przy tym należy unikać gwałtownego przyśpieszania i hamowania.

4. Jak długo wytrzymują kolce ?

ODP: Wszystkie kolce w oponach Schwalbe posiadają rdzeń wykonany z ekstremalnie odpornego na zużycie węglika wolframu, dlatego, można na nich przejechać kilka tysięcy km. To normalne, że krawędzie kolców zaokrąglają się, a same kolce wbijają się trochę głębiej w bieżnik opony.


K-Guard Wkładka wykonana z naturalnej gumy wzmocnionej przez Kelvarowe włókna. Wkładka stanowi solidną ochronę przed przebiciem opony. Standardowo stosowana do opon z serii Active Line.
DYNAMO Opona ze specjalnym żebrowaniem z boku zaprojektowanym do użytku z klasycznym dynamem.
Kolce Pozwalająca zachować pełna kontrolę na oblodzonych drogach. Rdzeń każdego kolca został wykonany z ekstremalnie odpornego węglika wolframu dzięki czemu można na nich przejechać kilka tysięcy kilometrów.
Active Line Niezawodna, markowa jakość produktów Schwalbe. Active Line ro wysokiej jakości produkty na których można polegać.

  • Rozmiar: 28" × 1.35" (35-622) 700 × 35C
  • Paski odblaskowe
  • Wkładka antyprzebiciowa: K-Guard
  • Mieszanka gumy: Winter
  • Typ opony: drutowana
  • Ciśnienie: 2.5 - 6.0 Bara (35 - 85 psi)
  • Maksymalne obciążenie: 80 kg
  • Waga: 870 gram
  • EPI: 50
  • oryginalny nr artykułu: 11100601.01
  • 2 lata gwarancji

Specyfikacja Schwalbe Winter Reflex 28 x 1,35 (35-622) - 120 kolców

Dopuszczalne obiążenie opony: 80 kg
Odblaskowy pasek: Tak
Opona zimowa: Tak
Przeznaczenie: miasto
Rozmiar opony: 28 x 1.35 (35-622)
Typ opony: Drutowana
Wkładka antyprzebiciowa: Tak

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Schwalbe Winter Reflex 28 x 1,35 (35-622) - 120 kolców opinie

m.m.walecki
Niedziela, 10-09-2017 19:30
Jeździłem na tych oponach 4 sezony zimowe. Codzienne dojazdy do pracy, łącznie ponad 7 tys. km. Obawiałem się, że po jednej zimie kolce się zetrą i będzie koniec zabawy. Nic z tych rzeczy - do końca zachowały przyzwoitą przyczepność, dopiero pod koniec czwartego sezonu lekko podrdzewiałe kolce, przecierające się przez zużytą warstwę wewnętrzną opony, zaczęły przecierać i dziurawić dętkę. To jedyny powód wymiany opon.
Ogólnie - mistrzostwo świata. Przyczepność na lodzie porównywalna z suchym asfaltem. Teraz do roweru zimowego kupuję ten sam model, rozmiar węższe.

Porównaj produkty 0