Tylny błotnik Holland Classic 57mm - do grubych opon opinie
artur.jez
Środa, 03-04-2019 10:35
Niestety, po pół roku użytkowania muszę odradzić: wyglada bardzo ładnie, montaż jest przyzwoity (bywało lepiej, bywało gorzej). Problemem jest malowanie/lakierowanie: farba odpada przy byle kontakcie, czasami płatami. Schodzi też na brzegach, które nie mają z niczym styczności (przód przedniego błotnika). Po zejściu farby błotnik błyskawicznie rdzewieje: spodziewałbym się raczej, że będzie zrobiony z nierdzewki albo z aluminium. Od wewnętrznej strony pokrycie farbą nie jest pełne, aż boję się zagłądać, jak to tam wygląda. Z jakością lakierowania ram rowerowych nie ma to nic wspólnego: poprzednie błotniki (fabryczne metalowe Kettlera) po kilkunastu latach użytkowania miały mniej ubytków lakieru i nie rdzewiały. Odradzam.
artur.jez
Poniedziałek, 03-12-2018 11:54
Błotnik mam w wersji czarny mat. Wygląda super: klasycznie, elegancko. Ale montaż (nieorygonalne wsporniki, oryginalne mi się nie podobały) jest trochę uciążliweL błotnik trzeba nawiercać. Jest tylko jedno nawiercenie do wspornika — to trochę mało, dorabiałem drugie. Z plusów: lampka pasowała od razu.
Ma dość duży rant, w który można łatwo wepchnąć kabeł do oświetlenia, ale wyprowadzenie kabla z błotnika to znów wiercenie.
Chroni dobrze, ale lakier niestety nie jest wieczny — ktoś mi porysował przy stojakach.
Wygląd super, ale praktyczniej jest pewnie wziąć plastikowy (też są czarne matowe).