Kontakt
0

Rower elektryczny na pasku Riese & Muller Delite 5 GT Pinion

 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Rower elektryczny na pasku Riese & Muller Delite 5 GT Pinion

Rower elektryczny na pasku Riese & Muller Delite 5 GT Pinion to prestiżowy rower typu SUV klasy Premium wszechstronnie zaprojektowany do jazdy w każdym terenie. Podczas projektowania modelu Delite5 producent pomyślał dosłownie o wszystkim. Ten w pełni amortyzowany rower elektryczny charakteryzuje się wyjątkową jakością wykonania, jest trwały i niewymagający częstej konserwacji – zapewniając wspaniałe wrażenia z jazdy, nawet w ciężkim terenie. Niezależnie od tego, czy będziesz go używał do codziennych dojazdów do pracy, czy na dłuższe wycieczki: ten rower sprawdza się w każdej sytuacji. Nawet przy dużych prędkościach Delite5 utrzymuje kontakt z podłożem i zapewnia pełną kontrolę – dzięki technologii Riese & Müller Control Technology z amortyzacją przedniego koła, wahaczem tylnym i amortyzowaną ramą. Nie martw się o rodzaj trasy, moc, której potrzebujesz, zapewnia mocny silnik centralny Pinion 85Nm i wyjmowana bateria 800 Wh zintegrowana z dolną rurą ramy. Dzięki sportowej geometrii ramy, optymalnej wysokości łożyska korby z krótkimi ramionami korby i opuszczanej sztycy, możesz bezpiecznie jeździć w każdym terenie. Rama modelu Delite5 produkowana jest w Portugalii i wykonana w 30% z aluminium pochodzącego z recyklingu. Osłona niezawodnie chroni napęd i elementy zawieszenia przed brudem i rozpryskami. A blokada koła, dyskretnie zamontowana na tylnym widelcu, zabezpiecza Twój rower, gdy masz czas na przerwę. 12-biegowa zintegrowana przekładnia Pinion E-Drive posiada niezrównaną z żadnym innym producentem rozpiętość przełożeń, aż 600% !

 


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

Aplikacja E-Bike Control App & T Key Card Abus
Aplikacja FIT E-Bike Control App zapewnia połączenie między analogowym i cyfrowym światem każdego stylu jazdy, umożliwiając rowerzystom indywidualne dostosowanie wstępnie skonfigurowanych ustawień każdego trybu wspomagania do ich osobistych preferencji. Oprócz oferowania opcji dostosowania i precyzyjnego strojenia funkcji i wartości, takich jak moc wyjściowa, początek mocy, dostarczanie mocy i wszystkie funkcje Smart.Shift, aplikacja oferuje również łatwe i jasne wyjaśnienia, które pomagają użytkownikowi w procesie strojenia.
Unikalna Karta Klucza FIT jest biletem wstępu do cyfrowego świata każdego roweru elektrycznego z napędem Pinion. Indywidualne ID wykorzystuje technologię ABUS SmartX i zapewnia bezpieczne połączenie z rowerem za pomocą unikalnego klucza. Zeskanowanie kodu QR za pomocą aplikacji E-Bike Control App odblokowuje również przydatne dodatkowe funkcje.

 
Pasek zębaty Carbon Drive CDX™ HIGH-PERFORMANCE. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga.
ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
Silnik elektryczny Pinion Pinion E1.12 MGU 85Nm
Niezwykle niskoobsługowy, trwały i w pełni zintegrowany Pinion E-Drive. Łączy w sobie silnik, skrzynię biegów i zmianę biegów w potężny napęd do długotrwałego użytkowania. Rezultat: 10 000 kilometrów bezobsługowej jazdy dzięki niezawodnej technologii pojazdów "Made in Germany".  Korzyści: niska obsługa, brak znaczącego zużycia i efektywna zmiana biegów. Dla optymalnego rozkładu masy, jednostka silnik-przekładnia jest dobrze chroniona, umieszczona bezpośrednio nad suportem. Tylne koło pozostaje lekkie i stabilne bez kasety i tylnej przerzutki; zawieszenie porusza się swobodniej. W kategoriach jazdy oznacza to: zwinność, komfort i doskonałą trakcję nawet przy dużych prędkościach. System Pinion E-Drive oferuje cztery poziomy wspomagania: ECO jest przeznaczony do maksymalnego zasięgu, podczas gdy FLY w pełni wykorzystuje ogromną moc systemu w każdej chwili. Tryby FLOW i FLEX stopniowo dostosowują poziom wspomagania.
bosch-performance-line-cx-rower-elektryczny-sparta
sterownik-bosch-smartphonehub
12-biegowa zintegrowana przekładnia Pinion E-Drive.
System Pinion E-Drive składa się z mocnego silnika centralnego i elektronicznej 12-biegowej przekładni. Jednostka umieszczona jest nad suportem w płynnie skoordynowany sposób i pod względem rozmiaru i wagi nie ustępuje konwencjonalnym układom napędowym. Wewnętrzne czujniki stale mierzą prędkość silnika, moment wejściowy, prędkość roweru, kadencję pedałowania oraz pozycję wałka dźwigni zmiany biegów i ramienia korby, aby zapewnić jak najbardziej naturalne wrażenia z jazdy. Oprócz szybkiej wymiany oleju po 10 000 kilometrach, napęd jest bezobsługowy: brak biegów wymagających regulacji, brak układu napędowego do czyszczenia i komponenty niezawodnie chronione przed wodą i brudem. Prawie niezauważalny proces zmiany biegów odbywa się w ułamkach sekundy – nawet przy pełnym obciążeniu i na postoju. Zapewnia to elektroniczny system przełączania z czujnikami momentu obrotowego i kadencji o wysokiej rozdzielczości oraz precyzyjne przełożenia. Niezależnie od czynników zewnętrznych, biegi nie zużywają się ani nie rozregulowują. Opierając się na technologii samochodowych skrzyń biegów, Pinion wykorzystuje zęby czołowe z dwoma zestawami przekładni połączonymi szeregowo. Jego niezrównana rozpiętość 600% i przełożenie wynikają z dwóch skoordynowanych częściowych skrzyń biegów z różnymi parami zębatek.
Wyświetlacz FIT Cockpit with Comfort display.
Twoje dane jazdy są łatwo czytelne w każdych warunkach pogodowych na dużym wyświetlaczu Comfort. A dzięki łączności Bluetooth masz do dyspozycji wiele dodatkowych funkcji. Wybierz między stałą instalacją z śrubą blokującą lub odłączanym wyświetlaczem Comfort. Sterowanie jest proste i niezawodne dzięki pilotowi w zasięgu kciuka. Informacje zwrotne w postaci wibracji i podświetlane klawisze zapewniają doskonałą obsługę, nawet w rękawiczkach i w ciemności. Wyświetlacz Comfort jest idealnie zintegrowany z kokpitem, a wewnętrzne okablowanie zapewnia czysty wygląd. Podczas jazdy możesz ładować smartfon za pomocą gniazda ładowania USB-C. Regulowany kąt mostka pozwala na zmianę pozycji siedzenia na bardziej sportową lub bardziej wyprostowaną.
riese-m-ller-blokada-kola-abus-x
Bateria w ramie Pionion Tubepack 800Wh.
Pinion wykorzystuje ogniwa litowo-jonowe najnowszej generacji do zasilania systemu E-Drive. Są one niezawodnie chronione przed przeciążeniem dzięki inteligentnemu systemowi zarządzania baterią. Tubepack 800 o pojemności 800 Wh znajduje się w dolnej rurze ramy i można go wyjąć do ładowania lub ładować bezpośrednio na rowerze przez port. Ważąc zaledwie 3,8 kg, nie ustępuje porównywalnym bateriom do rowerów elektrycznych.
Technologia Riese & Müller Control. Maksymalna przyjemność z jazdy. Doskonale zestrojone, pełne amortyzowane zawieszenie zapewnia sportowe wrażenia z jazdy i najlepszą przyczepność nawet przy dużych prędkościach. Aktywny tylny wahacz, zoptymalizowane zawieszenie przedniego koła i współamortyzowany bagażnik stanowią rdzeń technologii sterowania. Rezultatem jest mocny napęd i sportowa jazda bez utraty energii. Amortyzowany widelec FOX o skoku 120 mm (140 mm skoku w opcji GX) gwarantuje, że jazda po leśnych drogach i żwirze będzie równie bezpieczna, jak po drogach asfaltowych.
amortyzator-riese-muller-supercharger
Oświetlenie Premium SUPERNOVA / Busch&Muller. Widzieć i być widzianym. Mocne światło przednie Supernova M99 Mini Pro-25 Pro poprawia widoczność w ruchu drogowym. W ciągu dnia światła do jazdy dziennej zapewniają lepszą widoczność, a jasne i równomierne światło LED oświetla drogę w ciemności. Nadjeżdżający rowerzysta nie jest oślepiony, zgodność z ruchem drogowym. Tylna lampka to Supernova M99 ze zintegrowanym światłem hamowania STOP.
Hydrauliczne hamulce tarczowe Magura MT4. Zaprojektowane do jazdy All-Mountain. Zapewnia odpowiednią siłę hamowania i niezawodność. Obudowa wykonana z Carbotecture® pozwoliła na ograniczenie masy produktu. Zlecany do montażu w rowerach elektrycznych o maksymalnej prędkości do 25km/h. Ergonomiczna 2-palcowa dźwignia. Tłoczki MagnetiXchange zapewniające łatwą wymianę okładzin. Dwutłoczkowy aluminiowy zacisk
riese-m-ller-amortyzowana-sztyca-podsiodelkowa-cane-creek-new-thudbuster

Rowery Riese & Muller produkowane są Niemczech. Fabryka znajduje się w Muhltal niedaleko Darmstadt. Historia marki zaczęła się w 1993 roku kiedy to dwóch inżynierów z Politechniki w Darmstadt, którzy produkują swój pierwszy, a już dzisiaj legendarny model w pełni amortyzowanego roweru o nazwie Birdy. Riese&Muller to pasja do rowerów i innowacji, a także perfekcjonizm. Powstałe produkty to rowery elektryczne, rowery elektryczne cargo i rowery składane najwyższej jakości, dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, wyposażone w najnowocześniejszą technologię i pionierski design. Innymi słowy, prawdziwe niemieckie cacka inżynieryjne.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

5 lat na ramę
5 lat na tylny amortyzator
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja Rower elektryczny na pasku Riese & Muller Delite 5 GT Pinion

Amortyzator: Fox AWL 34, Air, 120mm
Amortyzator przedni: Tak
Amortyzator tylny: Fox Float Rhythm SV 165x45
Bagażnik tylny: Riese & Müller, MIK
Bateria: Pinion Fit Tubepack 800Wh
Blokada koła: ABUS Shield X+
Błotniki: Curana Orbit 70
Chwyty: Ergon ergonomic
Dętki: Schwalbe - wentyl samochodowy
Dzwonek: Knog OI V2
E-bike: TAK
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Magura MT-4 PM 180mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Magura MT4 180mm
Ilość przerzutek: 12
Kaseta / Zębatka: Gates CDX 28T
Kierownica: Satori R&M Custom
Korba: Samox 39T Gates CDX
Lampka przednia: Supernova M99 Mini Pro-25
Lampka tylna: Supernova TL3 Pro
Nóżka: Ursus R97 IC Invisible Connect
Napęd: Łańcuch
Obręcze: Rodi Tryp35 Evo
Opony: Schwalbe Super Moto-X
Pedały: VP R&M Custom
Piasty: Novatec Boost, QR, 32H
Pompka: Beto air suspension (do amortyzatorów)
Pozycja: Wyprostowana
Producent silnika: PINION
Rodzaj przerzutek: E-Pinion 12 Gear
Rodzaj silnika elektrycznego: Pinion E1.12 MGU 85Nm
Rozmiar kół: 27,5"
Rozmiar opony: 27.5 x 2.40 (62-584)
Siodełko: Ergon SF10 Gel
Sterownik: Bosch KIOX 500
Szprychy: Sapim Leader
Sztyca podsiodełkowa: Amortyzowana X-fusion Manic
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Umiejscowienie baterii: W ramie (wewnątrz)
Umiejscowienie silnika: Centralnie (w korbie)
Waga: 28.6 kg (z baterią)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower elektryczny na pasku Riese & Muller Delite 5 GT Pinion opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zasięg roweru elektrycznego

Zakup roweru na firmę?

rower na firme
Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.

Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.

Co więcej, posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.

Podsumowując, jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest jednak, aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.
Porównaj produkty 0