Kontakt
0

Dętka CST bnb 28 × 1 5/8 - 1 3/8 (28/42-622) DV 48mm

 
KOD: BI2838H48WP50KC
EAN: 4717784451473
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Dętka CST bnb 28 × 1 5/8 - 1 3/8 (28/42-622) DV 48mm

Dętka rowerowa CST 28 × 1 5/8 - 1 3/8 (28/42-622) DV 48mm to solidny i niezawodny produkt przeznaczony do rowerów z kołami o średnicy 28 cali. Jest kompatybilna z oponami o rozmiarach zgodnych ze standardem ETRTO 28/47-622/630, co obejmuje szerokości od 28 do 47 mm. Dętka wyposażona jest w wentyl typu DV (Dunlop, znany również jako wentyl holenderki) o długości 48 mm, co ułatwia pompowanie i jest kompatybilne z większością pompek rowerowych. Wykonana z wysokiej jakości gumy butylowej, cechuje się doskonałą szczelnością i odpornością na przebicia, co zapewnia długotrwałą niezawodność. Czarny kolor i precyzyjne wykonanie gwarantują trwałość oraz łatwy montaż.

Dętka rowerowa CST 28 × 1 5/8 - 1 3/8 DV 48mm, cechy produktu:

  • Marka: CST
  • Rozmiar dętki: 28 × 1 5/8 - 1 3/8
  • Zakres ETRTO: 28/42-622
  • Przeznaczenie: Rower miejski
  • Rozmiar Koła: 28 cali
  • Materiał: Butyl
  • Typ wentyla: DV (Dunlop, rowerowy)
  • Długość wentyla: 48 mm
  • Kompatybilność: Opony o szerokości od 1 5/8 do 1 3/8 cala
  • Cechy:
    • Wysoka szczelność i odporność na przebicia
    • Trwałość i elastyczność
    • Łatwy montaż i pompowanie
  • Kolor: Czarny
  • Dętka wysyłana bez opakowania
  • 2 lata gwarancji
Dętka rowerowa CST 28 × 1 5/8 - 1 3/8 (28/42-622) DV 48mm

Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Dętka CST bnb 28 × 1 5/8 - 1 3/8 (28/42-622) DV 48mm opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?
Porównaj produkty 0