Widelec A-Head XLC BF-A02 to prawdziwe dzieło technologii, stworzone, aby podnieść jakość jazdy na rowerze. Zbudowany z wytrzymałej stali, zapewnia trwałość i płynną jazdę. Konstrukcja z aluminium przyczynia się do komfortowej podróży, doskonale tłumiąc drgania pochodzące z nierówności nawierzchni zapewniając przyjemniejszą jazdę. Dedykowany dla rowerów miejskich i trekkingowych, BF-A02 ni pasuje do rowerów elektrycznych. Widelec nadaje się do różnych rozmiarów opon, obsługując szerokość nawet do 50 mm na kole 28" (50-622). Posiada możliwość poprowadzenia kabli dla piast dynamo i jest kompatybilny z 1 1/8" lub 28.6 mm sterami. Z potencjałem do późniejszego gwintowania, stożek o średnicy 30 mm i przelocie 390 mm. Cokół Cantilever z uchwytami Lowride, prowadnica kablowa dla piast dynamo oraz wymiar montażowy 460 mm sprawiają, że jest wszechstronnym wyborem dla ram z geometrią wideł amortyzowanych i szerokością kół do 50 mm (50-622) (ISO4210 - City/Trekking, nie nadaje się do pedeleców). Podnieś poziom swoich rowerowych przygód z Widelcem A-Head XLC BF-A02, połączeniu innowacji i niezależności.
Widelec A-Head XLC BF-A02, cechy produktu:
Marka: XLC
Stożek: 30 mm
Przelot: 390 mm
Z cokołem Catilever
Z uchwytami Lowride
Prowadnica kablowa dla piast dynamo
Wymiar montażowy: 460 mm
Długość rury widelca: 275 mm
Do kół o szerokości: 50 mm (50-622)
Hamulce: V-brake
ISO4210 - City/Trekking,
Nie pasuje do Pedelc
Warianty kolorystyczne do wyboru
Widelec A-Head XLC BF-A02 Srebrny opinie
~Mateusz
Niedziela, 31-03-2024 19:10
Ten widelec to obecnie jedyna sensowną opcja do roweru trekkingowego który fabrycznie wyposażony był w amortyzator o skoku ~60mm. Wysokość widelca mierzona od osi koła do bieżni sterów odpowiada wysokosci takiego amortyzatora minus SAG. Zatem montaż tego widelca nie zmienia w ogóle geometrii ramy. Jakość wykonania bardzo dobra. Zdjęcie produktu jest bardzo niefortunne ponieważ mój widelec nie ma rdzy na rurze sterowej 😄 Jeżeli miałbym wskazać jakieś wady to rura sterowa jest stalowa, a gdyby była aluminiowa to pewnie widelec byłby odrobinę lżejszy. Drugą wada to brak mocowania hamulca tarczowego. Co prawda w swoim rowerze mam hamulce vbrake jednak tarcze to przyszłość i byłaby to fajna opcja na przyszłość.
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również