BLACK WEEKS TO EXTRA -12% na wszystko z magazynu, z kodem BLACK12 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Transportowy rower elektryczny Cargo Batavus Fier 3 Enviolo

 
KOD: BA080014RO
EAN: 8713568470094
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Transportowy rower elektryczny Batavus Fier 3 Enviolo

Trzykołowy transportowy rower elektryczny cargo Batavus Fier 3 Enviolo to idealna alternatywa dla samochodu w mieście na dojazdy z dziećmi do przedszkola czy szkoły oraz na większe i mniejsze zakupy. W tym rowerze Cargo z łatwością zmieścisz troje lub czworo dzieci, chyba że masz ochotę zabrać ze sobą dużego psa lub zrobić tygodniowe zakupy.  Rower transportowy cargo Batavus Fier 3 ma ogromną ładowność 100kg. Rower cargo Batavus jest wyposażony w V-Light. Na przykład jazda na rowerze w ciemności jest tak samo bezpieczna jak w dzień. Kiedy jesteś w drodze, korzystasz z mocnego, centralnego silnika Bosch Cargo Line o wielkiej mocy, dzięki czemu nie dotrzesz do miejsca docelowego spocony ani zmęczony. Możesz odczytać swoje dane z jazdy na minimalistycznym wyświetlaczu Purion, dzięki czemu dokładnie wiesz, ile kilometrów możesz jeszcze cieszyć się jazdą ze wspomaganiem. Możesz zdecydować, jak daleko chcesz pojechać, ponieważ masz wybór pojemności baterii między 400 Wh a 500 Wh oznacza to, że ​​żadna droga nie będzie zbyt długa! 

✔️Rower cargo posiada wyjątkowo wysoki kufer z bezpiecznej pianki i poręcz zabezpieczającą, która zapewnia stabilną jazdę.
✔️System szyn zapewnia łatwą wymianę akcesoriów, dostępnych opcjonalnie.
✔️Mocny silnik centralny Bosch zapewnia dużą moc potrzebną podczas przygody.
✔️Hamulce tarczowe hydrauliczne zapewniają szybkie i bezpieczne zatrzymanie, nawet z bagażem.
✔️Długość całkowita 225 cm, długość skrzyni 110 cm, szerokość całkowita 90 cm, szerokość skrzyni 80 cm, wysokość kierownicy zmienna 120 cm, wysokość skrzynki od podłoża 75-89 cm


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
Rowery Cargo dostarczamy w systemie Door to Door - rower w pełni złożony i gotowy do jazdy !
Rowery wysyłamy w całości złożone, wyregulowane i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, grube 5-cio warstwowe kartony zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Rowery Cargo wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej, co gwarantuje bezpośredni, bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. 


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

transportowy-rower-elektryczny-batavus-fier-2-silnik-bosch-cargo
Ekstremalnie mocny silnik elektryczny Bosch Cargo Line 85Nm zaawansowany silnik elektryczny o mocy 250 W i ogromnym momencie obrotowym 85 Nm, potężna linia Cargo oferuje pełne wsparcie już przy niskiej kadencji. całkowicie zintegrowany z mechanizmem korbowym. System napędowy sterowany 3 czujnikami wykonującymi pomiary ponad 1000 razy na sekund: kadencji, momentu obrotowego i prędkości. Silnik został zaprojektowany z wewnętrzną przekładnią i zębatką do napędu, która obraca się o 400% szybciej niż ruch korby. Wewnętrzna zębatka, na którą nałożony jest łańcuch została zabezpieczenia przed jego spadnięciem. 4 opcje wspomagania ECO, CRUISER, SPORT i TURBO
Wyświetlacz i sterownik Bosch Purion. Display Bosch Purion - nowoczesny i minimalistyczny komputer pokładowy z wyświetlaczem LCD. Wszystkimi funkcjami i informacjami steruj za pomocą zintegrowanych na wyświetlaczu przycisków. Sterownik został umiejscowiony po lewej stronie kierownicy dzięki czemu kontrolujesz wszystkie funkcje roweru nie odrywając dłoni od kierownicy. Sterownik posiada przycisk Walk Assist po naciśnięciu, którego silnik automatycznie napędza rower do prędkości 6 km/h - funkcja zaprogramowana w przypadku wyprowadzania roweru z garażu podziemnego, podprowadzania pod górę lub szybszego startu.
bosch-active/sterownik-bosch-wyswietlacz-rower-elektryczny-batavus-wayz-e-go-bosch-active-plus
rower-elektryczny-bateria-w-ramie-batavus
Bateria Bosch PowerPacks na ramie. Bateria litowo-jonowa zamontowana na ramie roweru z pojemnością do wyboru 400/500 Wh. W pełni zabezpieczone zamkiem ABUS otwieranym kluczem z blokady tylnego koła ABUS. Zasięg 25-150 km - 150 km to maksymalny zasięg roweru na baterii 500Wh w trybie ECO podczas jazdy w terenie lekko pagórkowatym, przy jeździe ze średnią prędkością ok 25 km/h, z lekkim przeciwnym wiatrem, w temperaturze 10-20°C, używając odpowiednich biegów do aktualnej prędkości - dane dla osoby o wadze 70-80 kg. Minimalny zasięg roweru 255 km osiągniemy korzystając z opcji TURBO, podczas jazdy w terenie pagórkowatym z dużą różnicą nachylenia terenu przy średniej prędkości 25 km/h, z mocnym wiatrem przeciwnym, w temperaturze poniżej 10°C - dane dla osoby o wadze powyżej 85 kg. 
Tylna lampka Batavus Vizi V-Light LED. Rowery elektryczne z najnowszej kolekcji zostały wyposażone w innowacyjne oświetlenie LED Batavus V-Light generujące dwa rodzaje światła. Światło tradycyjne dla jak najlepszej widoczności tylnej nocą oraz innowacyjne światło malujące na drodze dwie prost linie tworzące literę V. Poziome linie mają za zadanie wyznaczyć bezpieczną odległość od mijającego pojazdu. Lampka podłączona jest do zasilania z głównej baterii w rowerze, a jej sterowanie odbywa się bezpośrednio z poziomu wyświetlacza zamontowanego na kierownicy. 
/lampka-rowerowa-v-batavus
amortyzator-pod-siodelkiem-batavus-bryte-2018
Blokada tylnego koła ABUS Amparo 4850. Jeden z najmocniejszych modeli frame-locków dostępnych na rynku wyróżnia się olbrzymią wytrzymałością i trwałością. Wyposażona w system ABUS push'n'lock czyli opatentowany system zamykania mechanizmu z możliwością zintegrowania łańcucha lub linki z podkową. Abus Amparo posiada 9 stopień bezpieczeństwa na 15 możliwych w skali ABUS. Specjalnie zaprojektowany łańcuch do zintegrowania z tylną podkową można kupić TUTAJ.
Blokada posiada ten sam system zamka co bateria w ramie, dzięki czemu mamy jeden kluczyk zarówno do blokady jak i baterii. 
Hydrauliczne hamulce tarczowe MAGURA CT to najnowszy model niemieckiego producenta zaprojektowany specjalnie z myślą o drogach utwardzonych, miejskich. Tarcze hamulcowe o średnicy 160mm idealnie spełnią swoje zadanie w warunkach miejskich oraz w terenie pagórkowatym. Ceramiczne klocki hamulcowe gwarantuję efektywne hamowanie w każdych warunkach atmosferycznych. 
hamulce-4-tloczkowe-rower-elektryczny-na-pasku-sparta-m11ti
piasta-shimano-nexus-8-batavus-dinsdag-comfort
Bezstopniowa piasta Enviolo Trekking NuVinci 380%. Unikana bezstopniowa zmiana biegów Enviolo zawiera rewolucyjną technologię NuVinci, już najmniejsza zmiana biegów zapewnia zmianę przełożenia w piaście. Zakres przełożeń to, aż 380% ! To aż 72% więcej w stosunku do piasty planetarnej Shimano Nexus 8. Wersja Enviolo Trekking została zaprojektowana specjalnie dla szybkich i mocnych rowerów elektrycznych. Posiada wzmocnione elementy wewnętrzne i anodowaną obudowę, a jej maksymalne obciążenie to monumentalne 280 kg.

gps-do-rowerow-elektrycznych-bosch-yamaha-shimano-bike-trax-rowerystylowe
Zabezpiecz rower z GPS Bike Trax

GPS to aktualnie najlepsza ochrona przed kradzieżą rowerów elektrycznych. moduł GPS BIKE TRAX montowany jest plug&play pod osłoną silnika elektrycznego. Moduł łączy się z aplikacją PowUnity na smartfonie przesyłając dane GPS na bieżąco. SZCZEGÓŁY TUTAJ
 
  • Śledzenie roweru w czasie rzeczywistym na terenie Unii Europejskiej
  • Dziennik trasy: Aplikacja automatycznie rejestruje każdą trasę
  • BikePass: Stwórz indywidualne konto dla swojego e-bike'a
  • Theft Report: Jeżeli pomimo alarmu, Twój rower został skradziony, możesz stworzyć zgłoszenie w aplikacji
chip-speedbox-do-rowerow-elektrycznych-bosch-yamaha-shimano-rowerystylowe
Przyśpiesz rower z SPEEDBOX
 
SpeedBox to niezawodny układ tuningowy do rowerów elektrycznych z silnikiem BOSCH. Nowa generacja chipu SpeedBox umożliwia bezinwazyjne usunięcie elektronicznego ograniczenia prędkości na rowerze elektrycznym.  SZCZEGÓŁY TUTAJ
 
  • Wyłączenie ograniczenia prędkości wspomagania do 25km/h. Ogranicza Cię jedynie kadencja. 
  • Rzeczywiste wartości prędkości i zasięgu na wyświetlaczu Bosch
  • Szybka i prosta aktywacja i dezaktywacja systemu

Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
10 lat dostępność części
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja Transportowy rower elektryczny Batavus Fier 3 Enviolo

Amortyzator przedni: Nie
Bagażnik tylny: Aluminiowy z systemem MIK (25kg)
Blokada koła: ABUS Amparo (made in Germany)
Chwyty: Batavus Ergo by Herrmans (made in Finland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dzwonek: tak Widek (made in Holland)
E-bike: TAK
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Tektro Hydro Ø160mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Tektro Hydro Ø160mm
Ilość przerzutek: Bezstopniowa Enviolo
Kaseta / Zębatka: 18T
Korba: 38T
Lampka przednia: Herrmans MR8 40 LUX
Lampka tylna: Spanninga Aerflow 2.0 V-Light LED
Nóżka podwójna: Tak
Napęd: Łańcuch
Opony: Schwalbe Pick-Up
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Enviolo Cargo 380
Rodzaj silnika elektrycznego: Bosch Performance Line CX GEN4 85Nm
Rozmiar kół: 26" tył / 20" przód
Rozmiar opony: 26 x 1.75 (47-559)
Rozmiar: 52
Siodełko: Selle Royal Orbis z uchwytem do podnoszenia
Sterownik: Display Bosch Purion
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Umiejscowienie baterii: Na ramie (na zewnątrz)
Umiejscowienie silnika: Centralnie (w korbie)
Waga: 78,9 kg

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

DOSTAWA ROWERU DOOR TO DOOR- rower złożony i gotowy do jazdy !
 
Rowery cargo wysyłamy w całości złożone, wyregulowane i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, grube 5-cio warstwowe kartony zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Rowery Cargo wysyłamy bezpośrednio za pośrednictwem firmy spedycyjnej, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każde zlecenie jest ubezpieczone na pełną wartość roweru.
Wysyłka PREMIUM 299.90 PLN 

Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po dostarczeniu roweru wymagane jest jedynie dostosowanie ustawienia siodełka i kierownicy do własnych preferencji. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Wysyłamy bezpośrednią spedycją pod drzwi. 
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Dostawa Door to Door
 
Wymagane jedynie: ustawienia siodełka i kierownicy do własnych preferencji.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia w oponach
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • jazda próbna 


 
WIRTUALNA KARTA ROWERU
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

ROWER CARGO DO JAKIEGO WZROSTU ? 
Wszystkie modele rowerów CARGO zostały zaprojektowane z myślą o dwóch lub więcej użytkowników, dlatego też ramy przeznaczone są dla osób o wzroście od 160 do 198 cm. Wysoko położona kierownica oraz długa sztyca podsiodełkowa dają możliwość dopasowania roweru zarówno dla osoby o niskim wzroście jak i bardzo wysokiej, aż do 198 cm wzrostu.

Transportowy rower elektryczny Batavus Fier 3 Enviolo opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.

Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.

Co więcej, posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.

Podsumowując, jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest jednak, aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.
Porównaj produkty 0