Kontakt
0

Rower gravel Rondo Ruut AL1 GEN3 XL

Kolor:
 
 
Cena katalogowa: 9 599,00
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7199.25
KOD: RB-568RO
EAN: 2019090016615
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Rower Gravel Rondo Ruut AL1 GEN3

Rower Rondo Ruut AL1 GEN3 to trzecia wersja RUUT AL, nie tylko podtrzymuje reputację, ale jeszcze ją napędza. Nowy RUUT AL to nie tylko lekka aktualizacja: to całkowicie świeża koncepcja, skrupulatnie opracowana, aby uwzględnić różnorodność szybko rozwijającej się sceny rowerów szutrowych. 
Co nowego?
  • Wspornik dolny: Nasz przeprojektowany wspornik dolny to jednoczęściowy odlew grawitacyjny z jarzmem CS. Stwarza to miejsce na większe opony (622-47 i 584-50), ale jest także placem zabaw dla większej tarczy. Złożona konstrukcja doskonale integruje się z małą skrzynką narzędziową.
  • Skrzynka narzędziowa: Umieszczona na spodzie ramy skrzynka narzędziowa zawiera specjalne mininarzędzie, przerywacz łańcucha i miejsce na ogniwa łańcucha. Wręcz poręczne: narzędzia można wyciągnąć jedną ręką, po prostu otwierając gumową klapkę i wyciągając ją jednym palcem. Skrzynię narzędziową można łatwo odkręcić, co zapewnia łatwy dostęp do obszaru suportu, dzięki czemu prowadzenie kabli jest dziecinnie proste.
  • Zintegrowane prowadzenie linek: Kolejną przyciągającą wzrok cechą jest zintegrowane prowadzenie linek w rowerze. Kable biegną celowo przez łożyska sterów i ekskluzywne kanały pod suportem, zapewniając wygląd tak wyrazisty, jak Twoja pewność siebie. Kable do mechanicznej regulowanej sztycy można poprowadzić również wewnętrznie.
  • Zintegrowana konstrukcja ramy: rura podsiodłowa i wspornik dolny są harmonijnie ze sobą połączone, a eleganckie, spłaszczone kontury zwiększają zgodność ramy.
  • Widelec TwinTip: Nasz system TwinTip w ulepszonym widelcu pozwala dostosować przesunięcie widelca i kąt główki ramy, umożliwiając bardziej spersonalizowaną postawę podczas jazdy.
  • Uwolniona swoboda dostosowana do indywidualnych potrzeb: widelec TwinTip zaledwie zarysowuje powierzchnię niezliczonych opcji, które czekają na Ciebie, aby odcisnąć na rowerze swój osobisty styl. Od pojedynczej do podwójnej zębatki, błotników lub bez błotników – nowa rama na nowo definiuje personalizację, czyniąc krawiectwo roweru formą sztuki tak odrębną jak Twoja osobowość.


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 
Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben.
rower-gravel-rondo-ruut-al1-wspornik-kierownica-i-widelec
Lekka rama aluminiowa Ruut wykonana na indywidualne zamówienie z wysokiej klasy hydroformowanego aluminium AL6061-T6 z zintegrowanym wewnętrznym prowadzeniem linek dla uzyskania czystego wyglądu oraz zwiększenia żywotności systemu sterowania. Przedni widelec został wykonany z karbonu i wyposażony w system TwinTip pozwalający na zmianę kąta poprzez przesunięcie miejsca osadzenia osi przedniego koła. Pozwala to osiągnąć optymalny kąt do jazdy rekreacyjnej lub szybkiej jazdy sportowej. Na ramie znajdują się liczne otwory zaprojektowane specjalnie z myślą o opcjonalnym montażu tylnego bagażnika oraz błotników. Zarówno kierownica jak i wspornik kierownicy zmieniają rozmiar w zależności od wysokości ramy. 
Napęd SRAM Apex 1 zapewnia optymalne przełożenie i pozwala na prostą i szybką zmianę biegów  Tylna przerzutka Apex 1 z 11 zębatkami urzeczywistnia zakres przełożeń i zapewnia płynną zmianę biegów dzięki sprawdzonej geometrii SRAM X-Horizon. Przerzutka posiada system Cage Lock pozwalający na szybki montaż i demontaż tylnego koła. Technologia Roller Bearing Clutch oferuje maksymalną stabilność jazdy nawet w mocno nierównym terenie i niweluje ruchy przerzutki i łańcucha w czasie agresywnej jazdy. 
rower-gravel-rondo-ruut-al1-przerzutki
rower-gravel-rondo-ruut-al1-hamulca
Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM APEX HYDRO hydrauliczne hamulce posiadające dwutłoczkowe zaciski oraz tarcze o średnicy 160mm. Wykonany z mocnego aluminium, dzięki czemu jest bardzo wytrzymały i ma niewielką wagę. Dwutłoczkowe zaciski przekładają się na równomierne zużycie okładzin i tarczy, ponieważ podczas hamowania nie musi on wyginać się w jedną stronę. Zaciski posiadają regulator lufy kabla, aby ułatwić precyzyjne strojenie. Dzięki sprawdzonemu systemowi hamowania HydroR mamy zapewnione ciche i pewne hamowanie podczas każdej jazdy, bez względu na warunki na drodze.

Rowery NS Bikes produkowane w Polsce
RONDO to polska marka rowerów gravelowych, która szturmem wdarła się do serc i umysłów rowerzystów pojawiając się pierwszy raz na EuroBike w roku 2016. Pierwszy model Rondo Ruut posiadał zmienną geometrię przedniego widelca pozwalającą zmienić rower z agresywnego na komfortowy. Widelec Twin stał się bardzo rozpoznawalnym rozwiązaniem marki Rondo. Od firmy: Założyliśmy RONDO, ponieważ chcieliśmy tworzyć rowery dla prawdziwych kolarzy, takich jak my, a zapewne i ty. Dla osób, które nie mają czasu do stracenia na rozmowy, a chcą od razu przejść do sedna. Ludzie, którzy uwielbiają skopać wszystkim tyłki w lokalnych wyścigach, pokonują swój PR na podjazdach, ale także jeżdżą z przyjaciółmi na zrelaksowaną przejażdżkę po szutrze. Założyliśmy RONDO, ponieważ chcieliśmy tworzyć rowery, które są piękne - technicznie i wizualnie.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA
 
Dożywotnia na ramę i sztywny widelec
3 lata na pozostałe części i osprzęt
3 lata powypadkowe 50% ceny


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower Gravel Rondo Ruut AL1 GEN3 XL

Chwyty: VELO COMFORT TAPE
Hamulec przedni: Hydrauliczny tarczowy SRAM APEX HYDRO 160mm
Hamulec tylny: Hydrauliczny tarczowy SRAM APEX HYDRO 160mm
Ilość przerzutek: 1 x 11
Kaseta / Zębatka: MICROSHIFT 11-42
Kierownica: RONDO FLARE 400MM (XS), 420MM(S), 440MM(M,L), 460MM(XL)
Korba: RONDO DIRECT 42T
Łańcuch: SRAM PC1130
Materiał ramy: Aluminium
Obręcze: RONDO ALUMINIUM 622-23/584-23(XS) TUBELESS COMPATIBLE
Opony: PIRELLI GRAVEL
Pedały: BRAK W ZESTAWIE
Pozycja: Sportowa
Przerzutki: SRAM APEX 1
Rama: RONDO RUUT G3 ALU
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 700cx45 (45-622)
Siodełko: FABRIC SCOOP FLAT
Suport: PF 86/SHIMANO BB RS500
Sztyca podsiodełkowa: RONDO 350 X 27.2
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Zewnętrzna (tradycyjna)
Waga: 10.1 KG
Widelec: RONDO RUUT G3 TWINTIP CARBON
Wspornik kierownicy: RONDO 80MM(S), 90MM(M,L), 110MM(XL)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Dodatkowo rower zabezpieczony jest kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia w oponach
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • jazda próbna 
Wysyłka BASIC 0.00 PLN 
Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią złożyć i przygotować rower do jazdy.

Obejmuje jedynie kontrolę stanu roweru oraz ponowne spakowanie w oryginalny karton dostarczany przez producenta Rondo. Po rozpakowaniu roweru wymagane jest kompletne złożenie roweru (przykręcenie kół, siodełka, kierownicy i montaż akcesoriów), pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest oryginalny, gruby 5-cio warstwowy karton. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Wysyłamy kurierem DPD. 

✔️ Kontrola jakości i kompletności roweru
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Bezpieczny karton 5-cio warstwowy 

Wymagane: pełne złożenie roweru: przykręcenie kół, kierownicy, osprzętu na kierownicy, regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)

Wysyłka PREMIUM 299.90 PLN 
Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.

Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Wysyłamy spedycją RABEN Polska. 
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)


 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Jaki rozmiar ramy w rowerach RONDO ? Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak poniższa, prosta grafika instruktażowa nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Rower Gravel Rondo Ruut AL1 GEN3 XL opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.

Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.

Co więcej, posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.

Podsumowując, jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest jednak, aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.
Porównaj produkty 0