Dętka rowerowa Impac 28" od 1,10 do 1,75 Impac to firma powiązana ściśle z marką Schwalbe. Ta budżetowa marka oferuje dobrej jakości dętki dostępne w wielu wariantach, zarówno w zakresie rozmiarów jak i wentyli rowerowych. Dętki zostały wykonane z wysokiej jakości gumy butylowej, czemu zawdzięczają swoja wytrzymałość oraz świetne parametry dotyczące trzymania ciśnienia.
Dętka rowerowa Impac 28" od 1,10 do 1,75 Impac, jest odpowiednia dla rozmiarów opon:
28 × 1.10
28-622
700×28C
28 × 1.20
30-622
700×30C
28 × 1.25
32-622
700×32C
28 × 1.40
37-622
700×35C
28 × 1.50
40-622
700×38C
28 × 1.60
42-622
700×40C
28 × 1.75
47-622
700×45C
28 × 1 ¼
32-630
28 × 1 ½
40-635
700×38B
Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:
Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV
Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.
Dętka rowerowa Impac 28" od 1,10 do 1,75 Samochodowy AV 40 mm opinie
Brak opinii. Może warto dodać własną?
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również