BLACK WEEKS TO EXTRA -12% na wszystko z magazynu, z kodem BLACK12 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Rower elektryczny KOGA Vectro S30 Męski 62

Rodzaj:
Kolor:
 
 
KOD: KVB40015RO
EAN: 8713568447560
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Lekki rower elektryczny na pasku KOGA Vectro S30 Alfine 11

Lekki rower elektryczny KOGA Vectro S30 z nowym napędem Shimano Steps EP600, na pasku Gates Carbon Drive CDX i z piastą planetarną Shimano Alfine 11. To wyjątkowy rower elektryczny wyróżniający się stylowym wyglądem i inteligentnymi innowacjami. Zaprojektowany i wykonany do pokonywania długich dystansów. Jeszcze bardziej perfekcyjny rozkład masy roweru dzięki centralnym umieszczenia baterii wzdłuż rury podsiodłowej. Pozycja baterii zapewnia zupełnie nowe wrażenia. Rama nie musi być niepotrzebnie wzmacniana i cięższa, dzięki czemu rower ze smukłymi rurami ramy jest lżejszy i sztywniejszy w porównaniu do e-roweru, w którym akumulator jest umieszczony w dolnej ramie. W rezultacie KOGA Vectro S30 wygląda jak normalny rower, ale z dodatkowym komfortem i wygodą wspomagania pedałowania. Rower ma super, gładko spawaną ramę aluminiową, amortyzowany widelec typu head-shock oraz komfortowe opony o szerokości, aż 50mm. Rower z akumulatorem waży jedynie 25,9kg to świetny wynik dla w pełni wyposażonego i komfortowego roweru turystycznego. 

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 


Silnik elektryczny Shimano EP600 85Nm płynnie zintegrowany z ramą. To nowy standard w jednostkach Shimano, silnik EP6 zapewnia wydajność na poziomie silnika MTB EP801. Dużą zaletą silnika Shimano STEPS EP6 jest to, że praktycznie nie czujesz oporu podczas jazdy bez wspomagania. Nie poczujesz żadnego oporu nawet powyżej 25 km/h. Jest trwały i odporny na wszystkie warunki pogodowe i waży jedynie 2,9kg. 3 tryby wspomagania ECO, TRAIL i BOOST z możliwością edycji ustawień za pomocą smartfona z aplikacją Shimano E-Tube.
silnik-shimano-lekki-rower-elektryczny-koga-vectro-s30
sterownik-shimano-ep600-lekki-rower-elektryczny-koga-vectro-s30
Wyświetlacz Shimano EP600 SC-EN610. Nowoczesny, kolorowy komputer pokładowy z dużym wyświetlaczem o przekątnej 2,8". Szybka zmiana ekranów w celu przeglądania kluczowych danych dotyczących jazdy. Personalizacja w aplikacji E-TUBE PROJECT pozwala wybrać wyświetlanie czterech ekranów danych. Lekki, mały i płaski z możliwością szybkiego ściągnięcia - idealnie zmieści się w każdej kieszeni. 
Bateria pod siodełkiem Shimano EP600 o pojemności 500Wh lub 630Wh. Pozycja baterii zapewnia zupełnie nowe wrażenia. Rama nie musi być niepotrzebnie wzmacniana i cięższa, dzięki czemu rower ze smukłymi rurami ramy jest również lżejszy i sztywniejszy w porównaniu do e-roweru, w którym akumulator jest umieszczony w dolnej rurze. Wtyczka do ładowania znajduje się bezpośrednio za siodełkiem i jest łatwo dostępna, dzięki czemu nie trzeba się schylać, aby podłączyć rower do ładowarki. Pokrywa akumulatora i tylny błotnik składają się z jednej części, aby uzyskać jak najwięcej miejsca. W ten sposób utrzymujemy krótki rozstaw osi Vectro, gwarantując sportowe i bezpośrednie kierowanie.
bateria-pod-siodelkiem-shimano-lekki-rower-elektryczny-koga-vectro-s30
rama-bez-spoin-lekki-rower-elektryczny-koga-vectro-s30
Rama bez spawów KOGA SMOOTH WELDING. Rama wykonana z najwyższej klasy polerowanego aluminium, tam gdzie to możliwe spoiny ramy są idealnie gładkie. Większość spawów na ramie została wypolerowana ręcznie, dzięki czemu rama wygląda jak z jednego odlewu aluminium. Brak spawów wygląda bardzo atrakcyjnie, ale także zmniejsza ryzyko powstania korozji wokół spoin. Aluminiowe rury ramy są potrójnie cieniowane co maksymalnie zmniejsza wagę ramy, a lakier posiada, aż 5 warstw. Główka rama jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru. Każdy złożony rower trafia na stanowisko testowe gdzieś wszystkie elementy podlegają dokładnej kontroli. 
ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
pasek napedowy gates cdx
Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX™. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive CDX z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga. Gates Carbon Drive CDX™ to pas poliuretanowo-węglowy, który jest wyjątkowo trwały, wydajny, odporny na warunki atmosferyczne oraz odporny na duże obciążenia.
Piasta planetarna Shimano Alfine 11 to najwyższy model piasty japońskiego producenta. 409 % zakresu przełożeń daje nam ogromne możliwości, to aż 101% więcej niż Shimano Nexus 8 ! Ustawione pod kątem żeby kół zębatych i smarowanie olejem zamiast smaru powoduje, że zmiana biegów jest bardziej płynna, cichsza, a dodatkowo wrosła trwałość całego mechanizmu. Najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu powyżej 20°, a najwyższe biegi zarezerwowane są dla prędkości rzędu 45 km/h. Dużą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chroniony jest przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
piasta alfine shimano 11
amortyzator-headshock-2-lekki-rower-elektryczny-koga-vectro-s30
Amortyzator KOGA Feather Shock typu head-shock umieszczony pod główką ramy oraz całkowicie zintegrowany z widelcem. Elegancki i sportowy wygląd. Ogromną zaletą amortyzatora Head-Shock jest niska waga i nowoczesny design. Skok amortyzatora to około 30mm co w warunkach miejskich i trekkingowych jest w pełni wystarczalną wartością dla komfortowej jazdy. Amortyzator reaguje tylko w razie potrzeby, zapewniając najwyższy komfort dla nadgarstków i ramion. Taki zabieg ogranicza przejmowanie energii włożonej w pedałowanie co zwiększa efektywność jazdy. 
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT201Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe to Shimano RT-54 o średnicy 160mm.
hamulec-tarczowy-koga
opony-schwalbe-marathon-racer-koga
Opony Schwalbe Energizer Active Plus 50-622Schwalbe Marathon Racer to doskonały i sprawdzony model w swojej klasie. Opona jest lekka, odporna na przebicia, posiada niskie opory toczenia. Model wyposażono w technologię HD Speed Guard, która sprawia, że możemy cieszyć się komfortem i bezpieczeństwem jazdy. Odpowiednio dobrane mieszanki gumy zapewniają optymalną przyczepność na utwardzanych nawierzchniach. Wkładka antyprzebiciowa Race Guard zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony przed przebiciem. Specjalnie odchudzone boczne ścianki boczne wykonane zostały w technologii LiteSkin. Opona jest wyposażona w boczny pasek odblaskowy zwiększający bezpieczeństwo na drodze podczas jazdy po zmroku. Po bokach opony znajdują się paski odblaskowe dla zwiększenia bezpieczeństwa przez widoczność po zmroku. Opony w rozmiarze 28" 50-622.
Oświetlenie premium Busch&Muller (made in Germany). Przednia lampka Lumotec Eyc T Senso Plus 50 LUX na dynamo w piaście to najnowsza i zarazem najmniejsza przednia lampka niemieckiego producenta. LIGHT 24 - diody do jazdy dziennej. SENSO - w pełni automatyczny czujnik zmierzchu. Światło bliskiego zakresu - lampka oświetla pole już od 1 metra przed rowerem. Światło pozycyjne - lampka poprzez wbudowany kondensator świeci do 4 min po zatrzymaniu się ogromna moc światła 50 LUX - pozwoli na bezpieczną jazdę w ciemnym lesie. Bardzo niska waga tylko 70 gramów. 
koga-worldtraveller-lampki-busch-muller-50-lux

gps-do-rowerow-elektrycznych-bosch-yamaha-shimano-bike-trax-rowerystylowe
Zabezpiecz rower z GPS Bike Trax

GPS to aktualnie najlepsza ochrona przed kradzieżą rowerów elektrycznych. moduł GPS BIKE TRAX montowany jest plug&play pod osłoną silnika elektrycznego. Moduł łączy się z aplikacją PowUnity na smartfonie przesyłając dane GPS na bieżąco. SZCZEGÓŁY TUTAJ
 
  • Śledzenie roweru w czasie rzeczywistym na terenie Unii Europejskiej
  • Dziennik trasy: Aplikacja automatycznie rejestruje każdą trasę
  • BikePass: Stwórz indywidualne konto dla swojego e-bike'a
  • Theft Report: Jeżeli pomimo alarmu, Twój rower został skradziony, możesz stworzyć zgłoszenie w aplikacji
chip-speedbox-do-rowerow-elektrycznych-bosch-yamaha-shimano-rowerystylowe
Przyśpiesz rower z SPEEDBOX
 
SpeedBox to niezawodny układ tuningowy do rowerów elektrycznych z silnikiem BOSCH. Nowa generacja chipu SpeedBox umożliwia bezinwazyjne usunięcie elektronicznego ograniczenia prędkości na rowerze elektrycznym.  SZCZEGÓŁY TUTAJ
 
  • Wyłączenie ograniczenia prędkości wspomagania do 25km/h. Ogranicza Cię jedynie kadencja. 
  • Rzeczywiste wartości prędkości i zasięgu na wyświetlaczu Bosch
  • Szybka i prosta aktywacja i dezaktywacja systemu

 
Rowery Batavus produkowane w holandii
KOGA składane ręcznie w Holandii od 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja Lekki rower elektryczny na pasku KOGA Vectro S30 Alfine 11 Męski 62

Amortyzator: KOGA ALU Feathershock 2.0 - skok 30mm + zintegrowany ogranicznik skrętu
Amortyzator przedni: Tak
Bagażnik tylny: KOGA F3 MIK 25kg
Błotniki: KOGA kompozytowe 55mm
Chwyty: KOGA Sport
Dętki: Schwalbe SV 17
Dzwonek: Tak
Geometria : KOGA VECTRO S30
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT201/UR300 160mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT201/UR300 160mm
Ilość przerzutek: 11
Kaseta / Zębatka: Gates CDX 26T
Kierownica: KOGA Ergosport Touring ALU 630mm
Korba: Shimano FC-EM600, Gates CDX 50T
Lampka przednia: Busch&Muller Lumotec IQ2 Eyc T Senso Plus 50 LUX
Lampka tylna: AXA JUNO-E
Nóżka: URSUS Mooi (made in Italy)
Napęd: Pasek zębaty
Obręcze: Ryde Rival 21 Disc
Opony: Schwalbe Energizer Plus
Pedały: KOGA Sole-Mate
Pozycja: Wyprostowana
Rama: KOGA Smooth (ALU 7005) Handmade in Holland
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDX High-performance
Rodzaj przerzutek: Shimano Alfine 11
Rodzaj silnika elektrycznego: Shimano EP600 55Nm
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 2.0 (50-622)
Siodełko: Selle Royal Nuvola Skingel
Sterownik: Shimano EP600 SC-EN610
Szprychy: Sapim Leader
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 25.9 kg (z baterią)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Lekki rower elektryczny na pasku KOGA Vectro S30 Alfine 11 Męski 62 opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0