Dętka Continental Race 26" x 3/4 - 1.00" Wykonana z wysokiej jakości butylu dętka przeznaczona do rowerów szosowych. Dętki Continnental od lat poddawane są surowej selekcji na swoich liniach produkcyjnych zapewniając wysoką szczelność i jakość produktów.
Dętka odpowiednia do rozmiarów opon:
26 × 3/4
(20-559)
26 × 1.00
(23-559)
(20-571)
650×20C
(23-571)
650×23C
(24-571)
650×24C
(25-571)
650×25C
Materiał: Butyl
Waga: 150 gram
Gwarancja: 2 lata
SV 42 mm - Presta, Sclaverand-wentyl (wentyl francuski do rowerów sportowych) 42 mm
Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:
Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV
Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.