BLACK WEEKS TO EXTRA -12% na wszystko z magazynu, z kodem BLACK12 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Dętka Continental Tour All 26" x 1.40 - 1.75"

Wybierz wariant
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Dętka Continental Tour All 26" x 1.40 - 1.75"

Dętka Continental Tour All 26" × 1.40 - 1.75" Wykonana z wysokiej jakości butylu dętka przeznaczona do rowerów Miejskich. Dętki Continnental od lat poddawane są surowej selekcji na swoich liniach produkcyjnych zapewniając wysoką szczelność i jakość produktów.
Dętka odpowiednia do rozmiarów opon:
 
26 × 1.40 (37-559)  
26 × 1.50 (42-559)  
26 × 1.75 (47-559)  
26 × 1 3/8 (47-571) 650×47C
26 × 1 1/2 × 1 3/8 (37-584) 650×37B
26 × 1 1/2 × 1 5/8 (44-584) 650×44B
26 × 1 3/8 (37-590) 650×37A
26 × 1 5/8 (42-590) 650×42A
  • Materiał: Butyl
  • Waga: 220 gram
  • Gwarancja: 2 lata
  • DV 40 mm - Dunlop, wentyl rowerowy 40 mm
  • SV 42 mm - Presta, Sclaverand-wentyl (wentyl francuski do rowerów sportowych) 42 mm

Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Dętka Continental Tour All 26" x 1.40 - 1.75" opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?
Porównaj produkty 0