CYBER WEEK dodatkowe -11% na wszystko z magazynu, z kodem CYBER11 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Dętka Schwalbe 29" x 2.10 - 3.00" FREE RIDE - NR 19

Wybierz wariant
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Dętka Schwalbe 29" x 2.10 - 3.00" FREE RIDE - NR 19

Dętka rowerowa Schwalbe, dzięki wykonaniu z najlepszej jakości materiałów, jest w stanie utrzymać ciśnienie przez dłuższy czas niż dętki innych producentów. Każda wyprodukowana dętka przechodzi indywidualne testy dzięki czemu na rynek nie trafiają wadliwe produkty – każda sztuka jest napompowywana na 24 godziny w celu sprawdzenia stałości ciśnienia i oraz jej parametrów wytrzymałościowych. Jakość i niezawodność dętek przyczyniła się do tego, że znalazły uznanie u profesjonalistów. Teraz, dzięki wieloletnim testom i ulepszaniu procesu produkcji, dostępna jest także dla każdego użytkownika roweru.

Odpowiednia dla rozmiarów opon:

27.5 × 2.60 (65-584) 650B
27.5 × 2.85 (70-584) 27.5+
27.5 × 3.00 (75-584) 27.5+
29 × 2.10 (54-622)  
29 × 2.25 (57-622)  
29 × 2.25 (60-622)  
29 × 2.40 (62-622)  
29 × 2.60 (65-622) 29+
29 × 2.75 (70-622) 29+
29 × 3.00 (75-622) 29+
  • Materiał: Butyl
  • Waga: 215 gram
  • Gwarancja: 2 lata

Dętka Schwalbe 17 o rozmiarze 27"/28" o wadze 150 gram wykonana z butylu. Do wyboru różne rodzaje wentyla:

  • AV 19F = Auto-wentyl 40 mm
  • SV 19F = Sclaverand-wentyl (wentyl francuski lub do rowerów wyścigowych) 40 mm

Dętka dętce nie równa !

Sałość ciśnienia. Dętka Schwalbe utrzymuje powietrze znacznie dłużej. Jakość składników oraz czystość mieszanki gumowej decydują o jakości dętki. Przed wulkanizacja każda dętka Schwalbe wkładana jest do formy i zostaje napompowana. Tylko taki sposób wytwarzania zapewnia równomierną grubość ścianek i wysoką szczelność przez długi czas.

Niezawodność. Konsekwentna kontrola jakości zapewniająca możliwie najwyższe bezpieczeństwo użytkowania: każda dętka jest napompowywana i magazynowana pod ciśnieniem w fabryce przez 24 godziny w celu przetestowania stałości ciśnienia.

Dętka Schwalbe. Jest jedyną dętką rowerową, która posiada ceniony znak jakości VSF-All ride. VSF jest niemieckim zrzeszeniem szczególnie zaangażowanych i zorientowanych na jakość właścicieli sklepów rowerowych.

System wielozakresowości rozmiarów dętek. Wysoka elastyczność i jakość pozwala na dopasowanie dętki do bardzo wielu rozmiarów opon. Na przykład dętka Schwalbe nr 19F pasuje zarówno do opony o szerokości 54 mm jak i 75 mm. Tylko dętka o wyjątkowo wysokiej jakości i niezawodności odpowiada tym wymaganiom.


Rodzaje popularnych wentyli rowerowych:

Wyróżniamy trzy główne typu wentyli rowerowych.
  • Wentyl Dunlop, nazywamy również rowerowym, oznaczony literami DV lub HV
  • Wentyl Presta, Sclaverand, nazywany sportowym lub francuskim, oznaczony literami SV lub FV  
  • Wentyl Schradera, czyli tak zwany auto-wentyl, oznaczony literami AV
Wentyl Rowerowy, Dunlop - DV
 
To klasyczny zawór rowerowy, który nadal jest najbardziej popularnym zaworem na całym świecie, rozpoznawanym przez większość rowerzystów. Dzięki wyjmowanemu rdzeniowi, można bardzo szybko spuścić powietrze. W przypadku tradycyjnych zaworów tego typu jest niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowanego powietrza. Jego zdecydowana zaletą jest wytrzymałość, która wynika z prostoty jego budowy.
Wentyl Samochodowy, Auto-wentyl, Schrader - AV
 
Wentyl powszechnie stosowany w samochodach. W środku zawór posiada iglicę, którą, jeżeli chcemy upuścić powietrze, należy docisnąć aby otworzyć zawór zamykany za pomocą sprężynki i uszczelek. Szerokość wentyla jest taka sama jak w przypadku wentyla rowerowego. Jego zaletą jest możliwość napompowania zarówno pompkami rowerowymi jak i samochodowymi, dzięki czemu koło można napompować również na stacjach benzynowych.
Wentyl sportowy, Sclaverand, Francuski, Presta - SV

Najczęściej stosowana w rowerach szosowych ze względu na swoja małą średnicę, pasującą do wąskiego koła. Ze względu na swoją użyteczność coraz częściej można go spotkać w szerokiej gamie rowerów miejskich i trekkingowych. Charakterystyczna budowa pozwala na kontrolowanie spuszczanego i wpuszczanego powietrza, poprzez zastosowanemu w środku gwintu z tłoczkiem. Ważnym jest aby nie odkręcać wentyla do końca, końcówkę należy przekręcić maksymalne o 2 obroty i napompować koło lub docisnąć końcówkę w celu upuszczenia powietrza. Wentyl Presta posiada kilka zalet do których zalicza się jego wytrzymałość i mała średnica.

Dętka Schwalbe 29" x 2.10 - 3.00" FREE RIDE - NR 19 opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?
Porównaj produkty 0