BLACK WEEKS TO EXTRA -12% na wszystko z magazynu, z kodem BLACK12 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

KOGA F3 5.0 Damski Vulcan Black

Rodzaj:
Kolor:
 
 
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7739.1
KOD: KS5L0010RO
EAN: 8713568523332
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Rower KOGA F3 5.0 Shimano Deore XT

Rower KOGA F3 5.0 prestiżowy, ręcznie składany rower holenderski o sportowym zacięciu i lekkiej wadze 16,6 kg ! Bezobsługowy rower o sportowym charakterze, idealnie nadaje się zarówno do codziennej jazdy jak i na dłuższe dystanse. Lekka i sportowa rama aluminiowa. Koga F3 6.0 posiada technologię Koga Crown Connect z perfekcyjnie zintegrowanym oświetleniem przednim, błotnikiem, przednim widelcem oraz okablowaniem prowadzonym wewnątrz mostka kierownicy. Całe okablowanie jest w pełni zintegrowane i przebiega wewnątrz ramy, dzięki czemu kable są lepiej chronione przed warunkami atmosferycznymi. Również kabel tylnej lampki jest poprowadzony całkowicie wewnątrz przez przedni widelec, ram oraz tylny bagażnik. Dodatkowo dzięki temu zabiegowi rower jest łatwiejszy w utrzymaniu czystości i ma zdecydowanie lepszy wygląd. KOGA zadbała także o nasze stopy, pedały KOGA SoleMate zapewniają automatyczne przyjęcie idealnej pozycji stopy, a wklęsły kształt pedału zachęca do pedałowania pełną powierzchnią stopy, a nie samym podbiciem przez co pedałowanie jest dużo bardziej wydajne. Z uwagi na zastosowanie paska zębatego rower został wyposażony w nowoczesny mimośrodowy suport ułatwiający napinanie paska. 


OPCJONALNA AMORTYZACJA POD SIODEŁKIEM
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Satori z płynną regulacją twardości amortyzatora to jeszcze więcej komfortu. Amortyzator w sztycy Satori składa się z systemu różnej twardości sprężyn i elastomeru dla uzyskania maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to około 40mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości. Sztyca posiada zintegrowane jarzemko na sanki z zaawansowanym systemem płynnej regulacji kąta nachylenia siodełka.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 
Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben.

Rama KOGA Smooth Welded. Rama wykonana z gładko spawanego aluminium Premium 6062. Tam, gdzie to możliwe, spawy ramy KOGA są gładkie dzięki czemu powstaje całkowicie gładka powierzchnia. Jest to nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także zmniejsza ryzyko korozji wokół spoin tj. miejsc, które są na to bardzo wrażliwe. W pełni zintegrowane, wewnętrzne prowadzenie linki przerzutki, hamulca i oświetlenia. Rama składa się z potrójnie cieniowanego hydroformowanego aluminium. Główka ramy jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru.
 
pasek-zebaty-naped-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Przerzutka Shimano Deore XT 30 T8000 10-speed. Uniwersalna i mocna konstrukcja zaprojektowana z myślą o rowerach trekkingowych. Niskoprofilowa konstrukcja Shadow RD stabilizuje korpus przerzutki oraz zapewnia płynną, pewną i lekką zmianę biegów. Podczas pokonywania nierówności korpus przerzutki pozostaje nieruchomy. Podwójny serwomechanizm Servo-Panta SHIMANO pozwala przerzutce tylnej poruszać się w optymalny sposób. Kółko prowadzące przerzutki ustawia się blisko kół zębatych podczas przesuwania się do przodu i do tyłu, optymalizując każdą zmianę przełożenia. Dzięki temu zmiana przełożeń jest jeszcze dokładniejsza. Utrzymuje kółko prowadzące tylnej przerzutki w optymalnej odległości od każdego koła zębatego. Tylna kaseta Shimano HG-500 10 speed 12-28T, korba Shimano T520 44-32-24T. Tylna piasta
Oświetlenie KOGA LIGHT DESIGN. W KOGA Light Design producent postawił na najwyższej klasy integrację, rozpoznawalność i bezpieczeństwo. Oświetlenie dosłownie stało się częścią roweru, a ponieważ Twoje bezpieczeństwo jest niezwykle ważne, oświetlenie było widoczne również z boku. Przednia lampka Busch&Muller zintegrowana ze wspornikiem kierownicy ma tryb regularny i dzienny. Tryb regularny świeci z mocą 35 LUX, a Premium ma 50 LUX. Ponadto dzięki Light Design możesz z daleka zobaczyć, że nadjeżdża KOGA. Rower, który musisz zobaczyć!
piasta alfine shimano 8
koga-worldtraveller-shimano-slx
Amortyzator KOGA Feather Shock 2.0 typu head-shock umieszczony pod główką ramy oraz całkowicie zintegrowany z widelcem. Wersja 2.0 posiada zintegrowany ogranicznik kąta skrętu, co zwiększa stabilność kierownicy w czasie jazdy. Elegancki i sportowy wygląd. Ogromną zaletą amortyzatora Head-Shock jest niska waga i nowoczesny design. Skok amortyzatora to około 30mm co w warunkach miejskich i trekkingowych jest w pełni wystarczalną wartością dla komfortowej jazdy. Amortyzator reaguje tylko w razie potrzeby, zapewniając najwyższy komfort dla nadgarstków i ramion. Taki zabieg ogranicza przejmowanie energii włożonej w pedałowanie co zwiększa efektywność jazdy.
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT201Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe to Shimano RT-54 o średnicy 160mm.
hamulec-tarczowy-koga
opony-schwalbe-spicer-koga
Opony Schwalbe Spicer K-Guard. Szybka opona szosowa z wkładką antyprzebiciową K-Guard z kevlaru. Specjalnie zaprojektowane nacięcia na bieżniku zapewniają optymalne odprowadzenie nadmiaru wody. Mieszanka gumy to Schwalbe Basic Compound, która zapewnia wysoki poziom przyczepności przy minimalnych oporach toczenia. Do tego opony charakteryzuje się długą wytrzymałością na ścieranie, a do tego jest lekka. Po bokach opony znajdują się paski odblaskowe dla zwiększenia bezpieczeństwa przez widoczność po zmroku. Opony w rozmiarze 28" 40-622.
Wspornik kierownicy KOGA SP Connect to nowoczesny i lekki mostek ze zintegrowanym uchwytem na telefon prestiżowej firmy SP CONNECT oraz oferujący różne pozycje siedzenia od wyprostowanej po mocno pochyloną. Wykonany z super lekkiego aluminium, którego wysokość i kąt nachylenia można w bardzo prosty sposób wyregulować za pomocą jednej śruby. Jest to system opracowany przez inżynierów KOGA aby jak najbardziej ułatwić użytkowanie roweru. Dołączona do wspornika aluminiowa podkładka zastępuje tradycyjne pierścienie a-head, dzięki czemu trzon wspornika tworzy wizualnie jedną całość z ramą roweru.


DODAJ PRZYDATNE AKCESORIA:
etui-na-telefon-sp-connect-do-koga
Etui na telefon SP Connect
 
Szybkie i bezpiecznie mocowanie Twojego telefonu na wsporniku KOGA wyposażonym w system SP Connect. Zobacz TUTAJ. 
gumy-na-bagaznik-do-rowerow-koga-batavus-gazelle-sparta-cortinaGumy na tylny bagażnik KOGA
 
Uniwersalny system mocowania przedmiotów na bagażniku za pomocą potrójnych ekspanderów KOGA dopasowanych do bagażników KOGA. Zobacz TUTAJ.
zestaw-smarow-rowerowych-koga-roweryKosmetyki rowerowe KOGA
 
Zadbaj o swój rower z najwyższej jakości preparatami do czyszczenia i konserwacji KOGA by Finish Line. Zobacz TUTAJ.
Łańcuch KOGA do blokady koła
 
Wysokiej jakości zabezpieczenie roweru w postaci łańcucha KOGA by AXA do pełnego zintegrowania z blokadą koła. Zobacz TUTAJ.

KOGA składane ręcznie w Holandii od 1974r.
Rowery KOGA produkowane i składane są ręcznie w Holandii już od ponad 45 lat. Fabryka znajduje się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego polerowania ram, malowania, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru przez jednego Master Mechanika. Każdy rower KOGA jest montowany ręcznie przez jednego mechanika od A do Z od pierwszej śrubki po spakowanie kompletnego roweru. Dobieramy i szkolimy naszych specjalistów w oparciu o ich umiejętności i dbałość o szczegóły. W efekcie powstaje rower dostosowany do potrzeb koneserów. Każdy rower KOGA ma paszport rowerowy z nazwiskiem i zdjęciem Master Mechanika, który zbudował Twój rower. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja Rower KOGA F3 5.0 Shimano Deore XT Damski Vulcan Black

Amortyzator: KOGA ALU Feathershock 2.0 - skok 30mm + zintegrowany ogranicznik skrętu
Amortyzator przedni: Tak
Bagażnik tylny: KOGA F3 MIK 25kg
Blokada koła: AXA Victory (made in Holland) 10 lat gwarancji
Chwyty: KOGA Sport
Dętki: Schwalbe SV 17
Dynamo: Shutter Precision PL-7
Dzwonek: Tak
Geometria : F3 5.0
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT201 / RT-54 160mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Shimano MT201 / RT-54 160mm
Ilość przerzutek: 3 x 10
Kaseta / Zębatka: Shimano HG-500 10 speed - 11-34T
Kierownica: KOGA Riser ALU 640mm
Korba: Shimano 44-32-24T
Lampka przednia: KOGA Premium Integrated 50 LUX
Lampka tylna: KOGA Premium LED
Nóżka: URSUS Mooi (made in Italy)
Napęd: Łańcuch
Obręcze: Ryde Rival 21 Disc
Opony: Schwalbe Spicer Plus
Pedały: KOGA Sole-Mate
Pompka: Koga Telescopic
Pozycja: Lekko pochylona
Rama: KOGA Smooth (ALU 7005) Handmade in Holland
Rodzaj przerzutek: Shimano Deore XT 10 Speed
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1.5 (40-622)
Siodełko: Selle Royal Vivo Ergo
Szprychy: Sapim Strong
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Zewnętrzna (tradycyjna)
Waga: 16,6 kg (15,7 kg bez blokady koła)
Wspornik kierownicy: KOGA SP Connect 90mm

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower KOGA F3 5.0 Shimano Deore XT Damski Vulcan Black opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0