BLACK WEEKS TO EXTRA -12% na wszystko z magazynu, z kodem BLACK12 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Batavus PACKD 7

Rodzaj:
Kolor:
 
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Rower miejski Batavus PACKD 7

Batavus PACKD 7 to nowoczesny rower miejski z transportowym charakterem. Jest idealny dla osób aktywnie poruszających się rowerem po mieście, traktujących rower nie tylko jako weekendową przyjemność, a raczej jako główny środek transportu w mieście. Klasyczny wygląd został uzupełniony o nowoczesne dodatki kolorystyczne, które wyróżniają rower z pośród tysiąca innych standardowych jednośladów. Odpowiednio profilowana rama oraz charakterystyczny, holenderski kształt kierownicy dają gwarancję idealnie wyprostowanej sylwetki i komfortu podczas jazdy. Batavus PACKD 3 został wyposażony w dwa mocne bagażniki, dzięki którym możemy przewieść znacznie więcej bagaży. Klasyczny dla roweru użytkowego bagażnik przedni idealnie nadaje się do montażu skrzynki lub prostokątnego kosza wiklinowego. 7 biegi w tylnej piaście planetarnej Shimano Nexus 7 w zupełności wystarczają do sprawnego poruszania się w mieście oraz na pozamiejskich wycieczkach utwardzonymi drogami leśnymi. Maksymalny komfort jazdy gwarantuje mega wygodne siodełko Selle Royal Drifter z wypełnieniem żelowym RoyalGel oraz podwójnymi sprężynami, które uginają się nawet na najmniejszych nierównościach. Pełne oświetlenie w technologii LED zasilane bateriami. Duży, chromowany dzwonek Ding Dong o średnicy 80mm gwarantuje popłoch pieszych na drogach rowerowych :)


Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony, wyregulowany i gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ

Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Dopiero po odbyciu jazdy próbnej zostaje wyczyszczony i spakowany do wysyłki
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 

Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

batavus-packd blokada trelock
Blokada tylnego koła ABUS Amparo 4750. Rower został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) Abus Amparo oz szeklą o średnicy 8,5 mm ze stali hartowanej . Podkowa posiada specjalny otwór Abus Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie.
Przedni bagażnik Batavus PACKD. Praktyczny bagażnik w kolorze ramy z atestowanym udźwigiem 15kg. Bagażnik został tak zaprojektowany aby montaż odbywał się bez pomocy tradycyjnych haków mocowanych na kierownicę, bagażnik zamocowany jest elegancko do przedniego widelca co zmniejsza go optycznie i obniża jego wagę. Po lewej stronie bagażnika zamontowana została lampka Spanninga. Duża platforma bagażnika pozwala na montaż sporych rozmiarów koszyka lub skrzyni - sprawdź kompatybilne kosze TUTAJ. Opcjonalnie do bagażnika polecamy specjalnie zaprojektowane ekspandery Bibia Pick-Up z wieloma kombinacjami mocowania bagażu. 
batavus-cnctd-x-posure-przedni-bagaznik
batavus-cnctd-x-posure-blokada-sterow-kierownicy
Blokada sterów kierownicy w rowerach wyposażonych w mocny przedni bagażnik to bardzo sprytne i komfortowe rozwiązanie. Blokada pozwala w szybki i prosty sposób zablokować kierownicę w wybranej przez nas pozycji, dzięki czemu po zaparkowaniu roweru kierownica pod ciężarem bagażnika i bagażu nie będzie samoczynnie skręcała w jedną ze stron. Blokada nie blokuje nam całkowicie ruchów kierownicą, a jedynie uruchamia system zapadek.
Podwójna nóżka URSUS Big Foot. Dwustronna nóżka rowerowa z wysokim, atestowanym udźwigiem 50 kg, to aktualnie najmocniejsza nóżka na światowym rynku rowerowym. Na szczególną uwagę zasługuje jej szeroki rozstaw stóp po rozłożeniu. Całość daje nam najbardziej stabilną nóżkę rowerową, która idealnie spełnia swoje zadanie w przypadku sadzania i wyciągania dziecka z tylnego lub przedniego fotelika - w tym wypadku zrobi to spokojnie i bezpiecznie nawet najbardziej filigranowa kobieta. Nóżki Ursus produkowane są we Włoszech. 
nozka-podwojna-ursus-big-foot
batavus-cnctd-x-posure-pelna-oslona-lancucha
Pełna osłona łańcucha Hesling. W pełni zabudowane części mechaniczne roweru pozwolą cieszyć się radością z jazdy w ubraniu codziennym tj. płaszczach, spódniczkach, szerokich spodniach itp bez obawy o zabrudzenia czy wciągnięcia w łańcuch. Obudowa Hesling została wykonana z odpornego na uderzenia plastiku ABS. Osłona chroni napęd roweru przed wodą, piaskiem i solą dzięki czemu maksymalnie wydłuża jego żywotności i obniża do minimum koszty serwisowania. 


Rowery Batavus produkowane w holandii
Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
10 lat dostępność części
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.

Specyfikacja Rower miejski Batavus PACKD 7

Amortyzator przedni: Nie
Bagażnik przedni: Tak
Bagażnik tylny: Tak, Steco (made in Holland)
Blokada koła: AXA Solid PLUS (made in Holland)
Blokada sterów: TAK
Błotniki: Stalowe malowane
Chwyty: Herrmans (made in Finland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: Shimano DH-3N w przedniej piaście
Dzwonek: Tak
Gumy na bagażniku: Tak
Hamulec przedni: Rolkowy Shimano Nexus BRC6000
Hamulec tylny: Rolkowy Shimano Nexus BRC6000
Ilość przerzutek: 7
Kaseta / Zębatka: 17T
Kierownica: Klasyczna holenderska kwadratowa HUMPERT 540mm
Korba: 38T
Lampka przednia: Spanninga Trendo Xb LED
Lampka tylna: Spanninga O-Guard Xb
Łańcuch: KMC
Nóżka podwójna: Tak
Nóżka: Ursus Bigfoot 50kg
Napęd: Łańcuch
Obręcze: Ryde Connect
Opony: Schwalbe Little Big Ben
Osłona łańcucha: Hesling Holland (made in Holland)
Pedały: MARWI
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj przerzutek: Shimano Nexus 7
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 2.0 (50-622)
Siodełko: Selle Royal Drifter - RoyalGel (made in Italy)
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: SAPIM 2.34 stal nierdzewna (made in Belgium)
Typ hamulców: Rolkowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 23 kg
Widelec: Sztywny, stalowy
Wspornik kierownicy: Humpert Cat 1 - regulacja wysokości i kąta za pomocą klucza

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower miejski Batavus PACKD 7 opinie

~Aneta
Sobota, 01-04-2023 10:34
Rower przyszedł zapakowany bardzo solidnie. Jeśli chodzi o podejście sklepu do klienta na najwyższym poziomie, mimo początkowego problemu z dostępnością towaru ekipa sklepu wykazała się profesjonalnym podejściem w wyniku , którego mam swoj wymarzony rower. Co do samego roweru jest po prostu przepiękny, ciężka cholera ale znałam przybliżoną wagę tego modelu. Z dodatkowym koszykiem newlooks L z przodu i sakwami basil z tyłu prezentuje się na prawdę stylowo. Kolor zielony mat wygląda ładniej niż na zdjęciach, przerzutki i hamulce działają bez zarzutu No i ten dźwięk dzwonka …poezja? głośny i czysty dźwięk. Co do wygody i samej jazdy do tej pory jeździłam na rowerze górskim więc na pewno potrzeba chwili do przyzwyczajenia się do innej pozycji podczas jazdy i innego układu rąk na kierownicy (pierwsza wywrotka zaliczona zanim metr ujechaliby??) ale później to już tylko lepiej było. Podsumowując rower prawdziwy krążownik na dwóch kółkach w pięknym matowym kolorze idealnie, na pewno zwracający uwagę przechodniów. Solidna rama działające światła sprawiaja ze jadąc na rowerze nie mamy obaw ze coś pęknie czy się wygnie a porządne mocne bagażniki pozwalają na przewożenie całkiem sporej ilości zakupów bądź bagażu. Z całego serducha polecam i rower i zakupy bo ekipa na medal. Pozdrawiam Aneta

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0