BLACK WEEKS TO EXTRA -12% na wszystko z magazynu, z kodem BLACK12 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Rower na pasku Batavus Dinsdag Exclusive Plus

Rodzaj:
Kolor:
 
 
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym
Ocena klientów:  

Rower na pasku Batavus Dinsdag Exclusive Plus Alfine 11

Rower na pasku Batavus Dinsdag Exclusive Plus Alfine 11. Prestiżowy rower holenderskiego producenta, podążający za najnowszymi trendami i nowinkami technicznymi. Dzięki odpowiedniemu profilowi aluminiowej ramy oraz wspornikowi kierownicy, z możliwością zmiany położenie kierownicy każdej płaszczyźnie, na rowerze możemy poruszać się w komfortowej, wyprostowanej pozycji lub pochylić do sportowej jazdy dla uzyskania jak najmniejszych oporów powietrza. Waga roweru to jedynie 16,9 kg - to na prawdę niewiele jak na rower z pełnym wyposażeniem oraz piastą planetarną Shimano Alfine 11 ! Lekki przedni widelec wykonany z najwyższej jakości stopu aluminium bardzo dobrze niweluje drgania. Opony to Schwalbe Road Cruisercechujące się mocną wkładką antyprzebiciową, wydłużającą żywotność mieszanką gumy oraz szybkim bieżnikiem. Tylny bagażnik niemieckiego producenta RackTime z udźwigiem 25kg i systemem mocowania bezpośrednio do błotnika. Dla uzyskania lepszego wyglądu roweru zrezygnowano ze standardowych i brzydkich pałąków łączących bagażnik z ramą roweru. Pozostałe modele rowerów  na pasku zębatym znajdziesz na naszej stronie klikając TUTAJ.


OPCJONALNA AMORTYZACJA POD SIODEŁKIEM
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Satori z płynną regulacją twardości amortyzatora to jeszcze więcej komfortu. Amortyzator w sztycy Satori składa się z systemu różnej twardości sprężyn i elastomeru dla uzyskania maksymalnego komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to około 40mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości. Sztyca posiada zintegrowane jarzemko na sanki z zaawansowanym systemem płynnej regulacji kąta nachylenia siodełka.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.

 

WIRTUALNA KARTA ROWERU
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 
Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben Polska. 

ZALETY ZASTOSOWANIA PASKA ZĘBATEGO ZAMIAST STANDARDOWEGO ŁAŃCUCHA:
  • niższa waga
  • czysty napęd (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • odpada serwisowanie napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczeni)
  • zdecydowanie dłuższa żywotność do 25.000 km (łańcuch max do 5.000 km)
  • cicha praca
 
pasek-zebaty-naped-carbon-drive-batavus
pasek-zebaty-naped-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Pasek zębaty Carbon Drive CDN™. Łańcuch i stalowe zębatki zostały zastąpione nowoczesnym i niezawodnym napędem na pasek zębaty Carbon Drive z 5 razy większą żywotnością w stosunku do standardowego łańcucha. Gwarantowana żywotność paska zębatego Carbon Drive to, aż 25.000 km co dla większości rowerzystów oznacza dożywotnią pracę napędu bez jakiegokolwiek serwisu. Pasek zębaty to lepsze przeniesienie napędu, cicha praca, brak smaru i zdecydowanie niższa waga.
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro. O Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny system hamulców hydraulicznych Tektro o zwiększonej mocy hamowania. Tarcze hamulcowe o średnicy 160mm idealnie spełnią swoje zadanie w warunkach miejskich oraz w terenie pagórkowatym. Ceramiczne klocki hamulcowe gwarantuję efektywne hamowanie w każdych warunkach atmosferycznych. W przedniej piaście umieszczone zostało dynamo Shimano Sport, które napędza przednią lampkę AXA BlueLine. 
hamulce-magura-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
shimano-alfine-batavus-dinsdag-exclusive-na-pasku-zebatym
Piasta planetarna Shimano Alfine 11 to najwyższy model piasty japońskiego producenta. 409 % zakresu przełożeń daje nam ogromne możliwości, to aż 101% więcej niż Shimano Nexus 8 ! Ustawione pod kątem żeby kół zębatych i smarowanie olejem zamiast smaru powoduje, że zmiana biegów jest bardziej płynna, cichsza, a dodatkowo wrosła trwałość całego mechanizmu. Najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu powyżej 20°, a najwyższe biegi zarezerwowane są dla prędkości rzędu 45 km/h. Dużą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chroniony jest przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
Lampka Batavus Vizi o mocy 50 LUX. Kompaktowa przednia lampka o dużej mocy światła 50 LUX umieszczona na przednim błotniku dla zwiększenia obszaru oświetlenia drogi. Dzięki takiemu połączeniu mamy gwarancję w pełni bezpiecznej jazdy w najciemniejszym lesie lub po nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 3.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 50 metrów przed kołem roweru. Batavus Vizi posiada technologię światła postojowego dzięki, której lampka świeci do 6 minut po zatrzymaniu roweru, odpowiadają za to dwa mocne paski LED umieszczona pod głównym reflektorem. Lampka zasilana jest przez lekkie, sportowe dynamo Panasonic NRH003 umieszczone w przedniej piaście. 
lampka-przednia-batavus-na-blotniku
blokada-kola-batavus-dinsdag-exclusive-belt-n8-na-pasku-zebatym
Blokada tylnego koła ABUS Amparo . Jeden z najmocniejszych modeli frame-locków dostępnych na rynku wyróżnia się olbrzymią wytrzymałością i trwałością. Wyposażona w system ABUS push'n'lock czyli opatentowany system zamykania mechanizmu z możliwością zintegrowania łańcucha lub linki z podkową. Abus Amparo posiada 9 stopień bezpieczeństwa na 15 możliwych w skali ABUS. 
Bagażnik Batavus z systemem MIK z udźwigiem 27kg. Tylny bagażnik wykonany z wysokiej klasy aluminium został zaprojektowany do bezpiecznego i wygodnego transportu sakw i koszy. Na szczególną uwagę zasługuje system MIK, dzięki któremu w bajecznie prosty i bardzo stabilny sposób zamontujesz koszyki i sakwy zgodnie z systemem MIK. MIK to rewolucyjny system zatrzaskowy, który pozwala na montaż i demontaż sakw i koszy w sekundę ! MIK dodatkowo wbudowany posiada system antykradzieżowy. Boczne pałąki mają za zadanie utrzymać sakwę na swoim miejscu, a prosty kształt platformy beż żadnych wystających elementów pozwoli na bezkolizyjny montaż każdego koszyka, również bez systemu MIK.
 
bagaznik-batavus-mik

Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę i dostępność części
10 lat na przedni sztywny widelec
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja Rower na pasku Batavus Dinsdag Exclusive Plus Alfine 11

Amortyzator przedni: Nie
Bagażnik tylny: Racktime ALU 25kg (Tubus)
Blokada koła: ABUS Amparo (made in Germany)
Błotniki: SKS Germany pełne + chlapacze (made in Germany)
Chwyty: Batavus Ergo by Herrmans (made in Finland)
Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
Dynamo: W piaście Panasonic BEP-NRH003
Dzwonek: Tak
Gumy na bagażniku: Tak, Widek (made in Holland)
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Ilość przerzutek: 11
Kaseta / Zębatka: Gates CDC 26T
Kierownica: Humpert trekking
Korba: Gates CDN 50T
Lampka przednia: Batavus Vizi 50 LUX na błotniku
Lampka tylna: Batavus Vizi
Nóżka: URSUS Mooi (made in Italy)
Napęd: Pasek zębaty
Obręcze:
Opony:
Pozycja: Wyprostowana
Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDN
Rodzaj przerzutek: Shimano Alfine 11
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 28 x 1.6 (42-622)
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)
Suport: Thun Germany (made in Germany)
Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Waga: 16,9 kg (16,1 kg bez blokady koła)
Widelec: sztywny - aluminiowy
Wspornik kierownicy: TranzX ISO Trekking 110mm (regulowany)

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower na pasku Batavus Dinsdag Exclusive Plus Alfine 11 opinie

~L. Melaniuk
Niedziela, 10-12-2023 14:34
Rower posiadam od maja 2022, do chwili obecnej przejechałem 13500 km, więc zdążyłem już zdobyć wiele doświadczeń. Jest to najlepszy rower w dotychczas przeze mnie posiadanych. Sprawuje się doskonale, tak w jeździe po terenach nizinnych, jak i w górach. Dość powiedzieć, że zdobył m.in Gubałówkę i wjechał pod schronisko w Dolinie Chołowskiej. Do tego zdobył wiele podjazdów z Rowerowej Bazy Podjazdów. Do tej pory jedyna awaria to koniecznośćwymiany pedałów. . Ale uwaga przed rozpoczęciem eksploatacji od razu wymieniłem opony, firmowe są zbyt nieodporne na przebicie. Również lampa przednia jest o niebo gorsza od najbardziej podstawowej. Wkurza jeszcze wpadające ciągle w rurę podsiodłową . Poza tym cudo pojazd.

~Robi
Niedziela, 27-08-2023 22:11
Rower mam od września 2022 r. i przejechałem na nim ponad 2 tys. km. Dziennie pokonuję minimum 34 km. Trasa mieszana, pół na pół. Rower ciężki i bez amortyzacji, ale to wiedziałem przed zakupem. Na codzień jeżdżę z sakwami do pracy z uwagi na możliwość zrobienia po drodze zakupów. Podobnie jak u kolegi „pk”, który napisał opinie przede mną, też miałem problem z tylnym kołem. Tylko u mnie problem zaczął się już po pierwszych 300 km. Także to chyba była jakaś wada fabryczna? Nie dało się tego wycentrować, bo ciągle działo się to samo… Z różnych przyczyn obręcz wymieniłem na inną we własnym zakresie… Od tego czasu odpukać nie mam problemów z kołem. Raz przez te wszystkie przejechane kilometry złapałem kapcia. Później okazało się, że to opiłek przebił dętkę, a nie była to wina opony. Opony wymieniłem na Schwalbe Marathon Mondial, wersję zwijaną z uwagi na niską wagę i wysoką ochronę na przebicia. Naprawdę dają fajną amortyzację podczas jazdy. W opisie stare opony były nazwane balonowymi (teraz już nie ma tego) ale one balona widziały chyba w chmurach… Rower sprawdza się dobrze do codziennych dojazdów do pracy, zakupy i nie tylko. Przerzutki Alfine 11 jak na razie działają bardzo dobrze, nie brakuje im przełożeń. Rower naprawdę potrafi jechać bardzo szybko, oczywiście jak ktoś ma siłę rozpędzić ten czołg … 😉 Pasek Gates- sprawdza się. Po co producent włożył redukcje (rurę-tulejkę) w rurę podsiodłową, w którą wchodzi sztyca? Matko jak to trzeszczy 😒((( Już nie mam pomysłu co z tym zrobić, masakra. Są też inne drobne niedociągnięcia. Człowiek chciałby wierzyć, że kupuje produkt premium i pozostaje mu tylko wymiana oleju w Alfine, ale tak nie jest. Nie wiem czy to kwestia dzisiejszych czasów, pandemii, producentów itp itd…

pk
Środa, 14-06-2023 11:32
Rower godny polecenia miejskiemu rowerzyście. Kupiłem go w czerwcu 2022 roku i do tej pory (czerwiec 2023) przejechałem nim ponad 5 tysięcy kilometrów. Poniżej podzielę się swoimi doświadczeniami, które może komuś ułatwią decyzję o jego zakupie. Poszukiwałem czegoś w zastępstwie roweru miejskiego na którym jeździłem w pozycji całkowicie wyprostowanej. Główne przeznaczenie – codzienne całoroczne dojazdy do pracy na dystansie około 35 kilometrów. Dodatkowo podróżuję z torbą więc musiał być solidny bagażnik i sakwy. Nie zawiodłem się choć jazda w pozycji nieco pochylonej wymagała chwili przyzwyczajenia. Na pochwałę zasługuje obsługa sprzedażowa Rowerów Stylowych, która pomogła mi wybrać akurat ten rower. Zalety: • bezgłośny napęd paskowy, podczas pedałowania rower nie wydaje żadnych dźwięków. • manetka umożliwiająca zmianę biegów o 2 w górę lub dół. • duża sztywność roweru. • kompaktowy rozmiar roweru. • Spore możliwości regulacji kierownicy. Można jechać niemalże w pozycji wyprostowanej na czym mi akurat zależało. • Szczątkowa, ale jednak jest osłona na pasek napędowy. • Bardzo dobrze rozwiązany demontaż tylnego koła. Jedyne potrzebne narzędzie to klucz do odkręcenia śrub mocujących koło. Linkę tylnej przerzutki zdejmuje się naciskając dźwignię bez użycia narzędzi jak to było w wypadku piasty 7 lub 8 biegowej. Ponadto dzięki poziomym hakom koło po zamocowaniu (np. gdy naprawiamy przebite koło) trafia w dokładnie to samo miejsce z którego go zdjęliśmy. Dzięki temu nie zmieniamy naciągu paska i nie ma potrzeby regulacji przerzutek. Brak smaru na łańcuchu – zero brudu – rewelacja. Wady (są całkowicie subiektywne i dla innych nie muszą być wadami): • oświetlenie – przy rowerze kosztującym aż tyle spodziewał bym się lampy świecącej o wiele lepiej, ten element na pewno wymienię. Mam porównanie, gdyż w poprzednim rowerze używałem lampki Logo Busch & Muller LUMOTEC IQ Cyo T Premium senso plus 80LUX. • siodełko – wiem, że to są bardzo indywidualne preferencje ale dla mnie jest zbyt twarde. Wymieniłem je na Brooks Flyer Imperial i dopiero wtedy zrobiło się mi wygodnie. • Opony – są cienkie (po zdjęciu ma się wrażenie, że są z papieru) i podatne na przebicia, do codziennych dojazdów lepsze by były z wkładką antyprzebiciową. Po kolejnej przebitej dętce wymieniłem je na Schwalbe Marathon Plus Tour Reflex i już więcej gumy nie złapałem. • Dętki – dlaczego są z zaworem rowerowym, a nie samochodowym? • Brak przewidzianego w ramie roweru miejsca na przykręcenie koszyka na bidon. Usterki, które ujawniły się w trakcie rocznej eksploatacji i przejechaniu około 5 tysięcy kilometrów. • Konieczność wymiany łożyska w suporcie na drugim przeglądzie pozakupowym. • Konieczność przeplecenia tylnego koła, co wiązało się z zakupem nowych szprych i robocizną. W ocenie warsztatu gdzie robiłem tą naprawę, szprycha prowadząca była źle poprowadzona. Podsumowanie: Rower spełnia wszelkie moje oczekiwania. Po wymianie siodełka nie zamienił bym go na inny. Żałuję, że zwlekałem tyle czasu z jego zakupem.

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0