BLACK WEEKS TO EXTRA -12% na wszystko z magazynu, z kodem BLACK12 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Rower gravel KOGA Colmaro Allroad Zielona Oliwa Mat

Kolor:
 
 
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8249.25
KOD: KCDR4605RO
EAN: 8713568403900
 
Wysyłka od   Sprawdź koszt wysyłki
Sprawdź dostępność w sklepie stacjonarnym

Rower gravel KOGA Colmaro Allroad

KOGA Colmaro Allroad  wykonany bez kompromisów rower typu gravel pozwalający na szybką jazdę bez ograniczenia związanego z nawierzchnią asfaltową. Prestiżowy, ręcznie składany w Holandii rower o sportowym zacięciu i ekstremalnie lekkiej wadze 9,1 kg ! Absolutny TOP klasy rowerów typu gravel, daje gwarancję fantastycznych właściwości jezdnych dzięki świetnemu wyposażeniu, niskiej wadze i sportowej geometrii. Lekka i sportowa rama aluminiowa KOGA SMOOTH WELDING pozbawiona spawów. Większość spawów na ramie została wypolerowana ręcznie, dzięki czemu rama wygląda jak z jednego odlewu aluminium. KOGA Colmaro Allroad posiada technologię Koga Crown Connect z perfekcyjnie zintegrowanym okablowaniem. Całe okablowanie jest w pełni zintegrowane i przebiega wewnątrz ramy, dzięki czemu kable są lepiej chronione przed warunkami atmosferycznymi. Świetnym zabiegiem stylistycznym jest zintegrowany z ramą zacisk sztycy podsiodłowej. Dzięki tym zabiegom rower jest łatwiejszy w utrzymaniu czystości i ma zdecydowanie bardziej atrakcyjny wygląd. Zarówno przedni jak i tylna oś to osie przelotowe zapewniające większość sztywność i stabilność. Oś przelotowa odznacza się większą o 15% sztywnością skrętną i większą o 25% sztywnością poprzeczną niż standardowa oś rowerowa. Przedni widelec KOGA Full Carbon został w całości wykonany z karbonu. Sztyca siodełka o przekroju D, która ogranicza wibracje co zwiększa płynność jazdy i sterowność roweru.

Rowery wysylamy w calosci gotowe do jazdy sprawdz jakie to proste
PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.


WIRTUALNA KARTA ROWERU
Każdy rower oprócz papierowej karty gwarancyjnej zostaje wpisany do naszej internetowej bazy rowerów, w której odnotowujemy również każdy serwis roweru. Twój rower ma pełną historię sprzedaży i wykonanych serwisów.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
Przed wysyłką każdy rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Po odbyciu jazdy próbnej rower jest czyszczony i pakowany. Rowery wysyłamy w pełni złożone gotowe do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU 
Wszystkie wysyłki rowerów są w pełni ubezpieczone na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy zarówno uszkodzeń mechanicznych jak i niezgodności towaru. Rowery dostarcza dla nas zaufana firma spedycyjna Raben.

 
aluminiowa-rama-rowerow-koga-bez-spawow-polerowana
Rama bez spawów KOGA SMOOTH WELDING. Rama wykonana z najwyższej klasy polerowanego aluminium, tam gdzie to możliwe spoiny ramy są idealnie gładkie. Większość spawów na ramie została wypolerowana ręcznie, dzięki czemu rama wygląda jak z jednego odlewu aluminium. Brak spawów wygląda bardzo atrakcyjnie, ale także zmniejsza ryzyko powstania korozji wokół spoin. Aluminiowe rury ramy są potrójnie cieniowane, a lakier posiada, aż 5 warstw. Główka rama jest zwężana i zintegrowana ze sterami. Wszystkie rowery KOGA produkowane są ręcznie w Heerenveen w Holandii. Tylko jedna osoba odpowiada za kompletny montaż roweru. Każdy złożony rower trafia na stanowisko testowe gdzieś wszystkie elementy podlegają dokładnej kontroli.
Napęd Sram Rival 11-speed. Napęd jednorzędowy jest prosty, lekki i dużo bardziej wytrzymały, zaprojektowany specjalnie dla nowoczesnych rowerów gravelowych. Przednia zębatka SRAM X-SYNC™ połączona z dedykowanym napędem SRAM 1X.  Tylna przerzutka SRAM Rival 1 to solidnie i estetycznie wyprodukowany osprzęt oferujący wiele nowoczesnych rozwiązań: Exact Actuation odpowiadający za szybką i precyzyjną zmianę biegów, Roller Bearing Clutch dbający o napięcie łańcucha, X-Horizon ogranicza poziome ruchy przerzutki czy Cage Lock pozwala na blokadę wózka. Całość wykonana jest estetyczne z wysokiej klasy stali i aluminium. 
koga-colmaro-allroad-przerzutki-sram-rival
koga-colmaro-allroad-hamulce-sram-rival
Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Rival 1 oferują niesamowitą siłę hamowania i modulację w rowerze gravelowym. Zaprojektowane w technologii HRD z myślą o rowerach szosowych i gravelowych . Mocowanie przewodu hydraulicznego zostało przeniesione na stronę wewnętrzną co zmniejsza ryzyko jego uszkodzenia. Wyposażone w stalową tarczę hamulcową 160mm SRAM Centerline o wadze 150 gram. Lewa klamka służy do obsługi hamulca, natomiast w prawa to klamkomanetka, którą zmieniane są biegi w tylnej przerzutce i uruchamiany jest tylny hamulec. Klamki hamulcowe Sram Rival 1 posiadają technologię: Reach Adjust pozwala na regulację klamki w szerokim zakresie, Ergodynamics to dłuższe dźwignie klamek przekładające się na lepszą kontrolę nad hamulcami.
Opony WTB Exposure w rozmiarze 34-622 (700 x 34C). Najnowszy model opony zaprojektowany do jazdy przełajowej, posiada niską wagę jedyne 370 gram i doskonałe walory trakcyjne dzięki zastosowaniu bieżnika typu semi-slick. Zredukowany w górnej części stycznej opony bieżnik pozwala na osiągalnie większych prędkości, a wyraźnie zaznaczony bieżnik po bokach pozwala na stabilną jazdę w zakrętach. Mieszanka gumy Distance+ Compound zapewnia maksymalną żywotność opony przy jednoczesnym wysokim współczynniku przyczepności. Opona wyposażona jest w lekką aramidową linkę tj. skręcane włókna kevlaru dla zapewnienia niskiej wagi i jak najlepszego dopasowania opony do obręczy.  W oponach zastosowano jedne z ekstremalnie lekkie dętki z zaworem Presta Schwalbe ExtraLight o wadze 65 gram! Maksymalna szerokość opony, którą możemy zamontować to, aż 40mm. 
koga-colmaro-allroad-opony-wtb-exposure
koga-colmaro-allroad-kola-mavic-allroad-disc
Koła Mavic Allroad Disc zaprojektowane specjalnie do rowerów gravelowych. Solidne aluminiowe felgi S6000 o szerokości wewnętrznej 22mm co pozwala na zastosowanie opon o większej szerokości. Wyposażone w technologię UST-Road Tubeless zapewniającą oponie zwiększoną odporność na przebicia, wysoki komfort jazdy i niskie opory toczenia w czasie jazdy po żwirze. Piasty wyposażone w najwyższej klasy samoregulujące i w pełni uszczelnione łożyska maszynowe QRM Auto. Waga kompletu kół to jedyne 1890 gram (870 g koło przednie i 1020 gram koło tylne). Koła wyprodukowane w kategorii 2 ASTM przeznaczone do użytku na drogach asfaltowych oraz szutrowych i do upadku z wysokości do 15 cm. 24 szprychy w kole o zaplocie na dwa krzyże. 

Rowery KOGA produkowane są w Holandii od 1974r. Już od 45 lat rowery KOGA w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery KOGA to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. KOGA dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. KOGA stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.



PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

DOŻYWOTNIA na ramę
10 lat dostępność części
10 lat na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt


ROWER GOTOWY DO JAZDY

Rowery wysyłamy w całości złożone.


BEZPIECZNA PACZKA
 
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.


30 DNI NA ZWROT
 
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.


Specyfikacja Rower gravel KOGA Colmaro Allroad Zielona Oliwa Mat

Chwyty: Owijka silikonowa KOGA Endurance
Dętki: Super lekkie Schwalbe ExtraLight
Geometria : COLMARO ALLROAD
Hamulec przedni: Tarczowy hydrauliczny Sram Rival Centerline 160mm
Hamulec tylny: Tarczowy hydrauliczny Sram Rival Centerline 160mm
Ilość przerzutek: 1 x 11
Kaseta / Zębatka: SRAM 1130 11-speed (11-42T)
Kierownica: Aluminiowa KOGA Endurance Race Oversized
Koło przednie: Mavic Allroad Disc z piastą Thru Axle 12x100
Koło tylne: Mavic Allroad Disc z piastą Thru Axle 12x142
Korba: Sram Rival 44T (11-speed)
Łańcuch: KMC X11EL
Maksymalne obciążenie: 125 kg
Materiał ramy: Aluminium
Odcień koloru: Oliwkowy mat
Opony: WTB Exposure
Pedały: BRAK W ZESTAWIE
Pozycja: Sportowa
Przerzutki: Sram Rival 11-speed
Rama: Aluminiowa (ALU 6061) - bez spawów
Rozmiar kół: 28"
Rozmiar opony: 700x34C (34-622)
Siodełko: KOGA Race CroMo rail
Suport: SRAM GXP Press Fit
Sztyca podsiodełkowa: KOGA D-form 27.2mm
Typ hamulców: Tarczowe
Typ przerzutki: Zewnętrzna (tradycyjna)
Waga: 9,1 kg
Widelec: KOGA Full Carbon - wykonany z karbonu
Wspornik kierownicy: Aluminiowy KOGA Carnero Oversized Ahead

Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.

Jak pakujemy rowery?

Wkładamy dużo czasu i pracy aby rower dotarł do Was świetnej kondycji i w pełni gotowy do jazdy. Przed pakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed zakupowy. Następnie pakowany jest w specjalnie zaprojektowane, grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm (w opcji PREMIUM). Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Karton przygotowany do wysyłki posiada 4 uchwyty z boków kartonu dla wygodnego przenoszenia oraz posiada wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany.
Lista kontrolna przed wysyłką
  • inspekcja stanu lakieru na ramie i pozostałych elementach
  • stan napięcia łańcucha
  • stan oświetlenia
  • kontrola systemu amortyzacji (w widelcu i pod siodełkiem)
  • kontrola ciśnienia i ułożenia opon
  • sprawdzenie prawidłowego działania blokady tylnego koła
Dodatkowo w opcji PREMIUM
  • pełna regulacja hamulców i przerzutek 
  • kontrola prawidłowego naciągu szprych
  • kontrola wszystkich połączeń współosiowych (gwintowanych) 
  • kontrola i prawidłowe ustawienie bagażników, błotników, kierownicy itp. 
  • krótka jazda próbna (na życzenie)
  • usunięcie wszelkich śladów zabrudzeń lub innych zanieczyszczeń


 

Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy. 

Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.

✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm

Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)



Wysyłka PREMIUM 149.90 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
 
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
 
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna (na życzenie)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
 
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)

 
Wirtualna karta roweru.
Każdy rower* oprócz standardowej karty gwarancyjnej w formie papierowej posiada założoną w naszym systemie Elektroniczna Kartę Roweru, w której zapisane są wszystkie dane roweru oraz Właściciela. Elektroniczna Karta Roweru jest w pełni zintegrowana z naszym elektronicznym systemem serwisowym, do którego wpisywana jest pełna historia przeglądów oraz wymienionych części. Każdy klient ma możliwość otrzymania od nas druku z pełną historią swojego roweru - działamy na podobnej zasadzie do autoryzowanych serwisów samochodowych ASO.

Jak dobrać rozmiar ramy?

Dobór rozmiaru ramy w rowerach jest bardzo istotny i wpływa na komfort jazdy. Sprawdź jak dobrać ramę, mamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie, jeśli jednak kalulator i  krótki film instruktażowy nie rozwiał twoich wątpliwości to prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Zmierz poprawnie wewnętrzną długość nogi.

Wewnętrzna długość nogi to nic innego jak odległość liczona od ziemi do krocza. Wykonaj pomiar w butach i jeżeli to możliwe, poproś o pomoc drugą osobę. Najpierw stań prosto plecami do ściany. Dla ułatwienia pomiaru, świetnym pomysłem jest włożenie pomiędzy nogi książki i pomiar odległości od podłoża do górnego rantu książki.

Pamiętaj: długość wewnętrzna nogi ma znaczący wpływ na ostateczny rozmiar ramy - wykonaj pomiar dokładnie.
 
Pamiętajcie, że dobór wysokości ramy w przypadku holenderskich rowerów miejskich i trekkingowych nie ma nic wspólnego z doborem wysokości ramy w przypadku rowerów górskich czy szosowych. Ramy w rowerach holenderskich mają całkowicie inną ergonomię i są zaprojektowane tak aby na rowerze siedzieć w komfortowej wyprostowanej pozycji. Każdy rower holenderski produkowany jest w kilku rozmiarach ram najczęściej od 48-50 cm do 60-65 cm tak aby każdy rowerzysta dobrał swój wymarzony rower idealnie dla swojego wzrostu.

Rower gravel KOGA Colmaro Allroad Zielona Oliwa Mat opinie

Brak opinii. Może warto dodać własną?

Zakup roweru na firmę?

  • Zakup roweru dla firmy to nie tylko nietypowy wydatek, ale także szansa na zaliczenie go do kosztów podatkowych. Zgodnie z ustawą o PIT, koszty uzyskania przychodów obejmują wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zabezpieczenia ich źródła.
  • Brak wyraźnego wykluczenia roweru jako kosztu uzyskania przychodu oznacza możliwość jego uwzględnienia, pod warunkiem rzeczywistego wykorzystywania go w działalności. Przedsiębiorca musi być w stanie uzasadnić to przed urzędem skarbowym, gdyby pojawiły się wątpliwości.
  • Posiadanie zarówno samochodu osobowego, jak i roweru w jednoosobowej działalności gospodarczej nie jest wykluczone. Kluczowe jest jednak, aby składniki majątku zostały zakupione specjalnie dla firmy. Prywatne wykorzystanie może zdyskwalifikować ujęcie w kosztach.
  • Jeśli przedsiębiorca używa zarówno samochodu, jak i roweru w ramach działalności, uzasadnione wykorzystanie obu pojazdów pozwala na uwzględnienie kosztów ich zakupu w rozliczeniu podatkowym. Ważne jest aby przestrzegać zasad i być gotowym na uzasadnienie przed urzędem skarbowym.

Porównaj produkty 0