Przyczepka bagażowa Extrawheel Brave z kołem + torby Drifter Cordura
Przyczepka bagażowa Extrawheel Brave z kołem + torby Drifter 100L Premium Cordura. Nowe wcielenie przyczepki Extrawheel w postaci modelu Brave z jej unikatowymi cechami stanie się z pewnością powodem wielu pozytywnych emocji przechodniów i kierowców, obok których przejedzie dumny z jej posiadania rowerzysta. Używać Extrawheela Brave to uchodzić za globtrotera po niejednej wyprawie w najtrudniejsze zakątki Ziemi. Nowy unikatowy wizerunek przyczepki to efekt zmian technologicznych dających jeszcze więcej możliwości. Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą być również nakrętki z tego samego wytrzymałego materiału. Standardowo do przyczepki przewidziano montaż koła tylnego z piastą 135 mm. Załączane są jednakże również tuleje dystansowe do zamontowania koła przedniego. Cienkościenne rury stalowe złożone w zwartą konstrukcję ramy zapewniają wysoki poziom sztywności. Przyczepka może dzięki temu przewozić ładunki o sporych gabarytach i znacznym ciężarze dając wszędzie poczucie bezpieczeństwa. W końcu stal – w razie awarii – pospawa nawet domorosły majsterkowicz na końcu świata!!! Zmiany konstrukcyjne wprowadzone do przyczepki zaowocowały zwiększoną sztywnością, poprawą wyważenia, a przez to znaczącą poprawą właściwości jezdnych: przyczepności i trakcji. „Tam, gdzie wjedzie rower, ma wjechać również Extrawheel!” – to jedno z założeń twórców Brave’a. By je realizować i by przyczepka idealnie podążała za tylnym kołem roweru dużym zmianom uległ widelec łączący Extrawheela z osią tylnego koła roweru – stał się masywniejszy, sztywniejszy i eliminuje drgania zwiększając radość z jazdy. Na tym nie koniec – elementy cierne dyszla służącego do zapinania widelca łączącego przyczepkę z rowerem stały się wymienne. Uzyskaliśmy przez to możliwość ich wymiany przez użytkownika w razie uszkodzenia mechanicznego, nawet z daleka od jakiegokolwiek warsztatu. Skuteczną ochronę bagażu przed piaskiem, błotem i innymi zanieczyszczeniami na drodze zapewni błotnik o na nowo zaprojektowanym design’ie. Uatrakcyjnia on wygląd przyczepki i współgra estetycznie z nową flagą w ostrzegawczych barwach i logo Extrawheel. Tylko do modelu Brave dedykowane są dwa modele worków transportowych o pojemności 50 litrów. Duża pojemność worków wymaga dużej stabilności mocowania do przyczepki, zapewniają to aż 3 zaczepy KlickFix na wzmacnianej ściance tylnej, pasują one idealnie do uchwytów technicznych w ramie. Wytrzymała Cordura i podklejane szwy zapewniają workom wspaniałą wytrzymałość i niezawodną wodoodporność. Pierwsza z dostępnych wersji to rolowany w klasyczny sposób Drifter, druga – Drifter Zipp – zamyka się za pomocą całkowicie wodoszczelnego i pyłoszczelnego zamka marki Tizip – znanego ze swej skuteczności w skafandrach nurkowych. Uchwyty techniczne przyczepki okazują się bardzo przydatne również przy przewożeniu różnych ładunków, których przytroczenie umożliwiają zwykłe paski. Zautomatyzowanie procesu produkcyjnego przez zastosowanie do obróbki urządzeń cyfrowych daje gwarancję pełnej powtarzalności parametrów każdego wyprodukowanego elementu oraz utrzymanie standardów jakości najwyższym poziomie. Miejsce produkcji to Polska.
Przykuwający uwagę design
Bardzo sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100 litrów bagażu
Funkcja zapasowego koła do roweru – można montować przednie lub tylne koło
Flaga w kolorze ostrzegawczym z logo
Przyczepka w standardzie jest przygotowana na tylne koło o piaście 135 mm
W komplecie są tuleje dystansowe do montażu koła przedniego
Designerski błotnik
Wymienne przeguby na dyszlu
Sztywny widelec
W komplecie dwa worki wodoodporne z Cordury 2×50 litrów
W komplecie szybkozamykacz Standard
Nakrętki na pełne osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupie
W standardzie dobrej jakości koło przednie (można zakupić bez koła)
Jest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do jazdy of road
Małe wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza lotniczy)
Przewiezie nawet do 35 kg ładunku
Pasuje do prawie wszystkich rowerów (poziomych, szosowych, MTB, tandemów i z pełną amortyzacją)
Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi sakwami
Zwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowców
Zwiększa stabilność obniżając środek ciężkości
Na stromych podjazdach lepiej trzyma przednie koło roweru na gruncie
Zwiększa żywotność tylnego koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)
Zmniejsza opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)
Ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o sakwy piętami
Szybki montaż – zaczepia się do roweru błyskawicznie
Zwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i skręty
Wyposażona w błotnik kompatybilny z kołem 26", 28" lub 29" (w zależności od wybranego wariantu) oraz koło (opona o szerokości 2.1", Schwalbe Smart Sam, piasta Shimano, kapslowana obręcz Ryde, szprychy Sapim Leader)
Rama Brave pomieści koła do szerokości 2,6"
Materiał przyczepki: Stal cienkościenna, stal nierdzewna, tworzywo sztuczne
Materiał toreb: Cordura Made in Germany – wysoka wytrzymałość. Tylna ściana sakw wykonana z odpornego materiału Tarpaulin 680g/m w celu jeszcze lepszego utrzymania czystości i odporności na warunki. Obie tkaniny produkowane w Niemczech
Długość przyczepki: 85cm
Długość przyczepki z widelcem: 128 cm
Waga ramy z błotnikiem: 2,5kg
Waga koła: 2kg
Waga widelca: 1,2kg
Waga szybkozamykacza: 120g
Waga worków Drifter 100L: 3,4 kg
Długość flagi Extrawheel: 70cm
100 % made in Poland !!!
UWAGA. Sakwy oraz worki dostępne są w osobnym zakupie. Zdjęcia z sakwami oraz workami jest wyłącznie poglądowe
5 lat gwarancji !!!
Przyczepka bagażowa Extrawheel Brave z kołem + torby Drifter Cordura koło 26" opinie