PROFESJONALNA WYSYŁKA ROWERU = Rower złożony i wyregulowany gotowy do jazdy. Rowery wysyłamy w całości złożone* i przygotowane do jazdy. Przed spakowaniem, rower trafia w ręce naszych serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis przed-zakupowy. Następnie rowery pakowane są w specjalne, zaprojektowane dla nas grube 5-cio warstwowe kartony o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym praktyczne cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Każdy karton przygotowany do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz wyraźnie oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być transportowany, a także informujące o delikatnym traktowaniu wysyłki. Rowery wysyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Polska, co gwarantuje bezpieczny i szybki transport, a każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. *do przykręcenia pozostają pedały oraz ustawienie prawidłowej pozycji kierownicy.
Sterownik z wyświetlaczem OLED E-motion C-Series. Czytelny w każdych warunkach oświetleniowych i bajecznie łatwy w obsłudze panel sterujący dla osób, które nie lubią zajmować się skomplikowanymi i złożonymi wyświetlaczami. Panel oferuje możliwość ustawienia 5 trybów wspomagania tak aby dopasować je do panujących na drodze warunków. Tryb Turbo tj. 5 opcja wspomagania pozwoli na podjechanie pod największe wzniesienie bez najmniejszego problemu. Obsługa sterownika umieszczonego z lewej strony kierownicy odbywa się za pomocą kciuka, nie odrywając ręki od kierownicy. Na wyświetlaczu umieszczone są dane pokazujące stan naładowania baterii, aktualnie włączony tryb wspomagania, aktualną prędkość, funkcje świateł oraz przycisk WalkAssist pozwalający na poruszanie się roweru samodzielnie do 6 km/h.
Centralny silnik elektryczny E-motion 60Nm. Batavus Wayz E-go Deluxe napędzany jest centralnie umieszczonym silnikiem o dużym momencie obrotowym 60Nm. Silnik gwarantuje brak oporów oraz cichą pracę. Komfort jazdy został zapewniony przez zamontowanie czujników obrotu oraz nacisku na korbę. Został wykonany w prostej, sprawdzonej i niezawodnej technologi E-motion. Silnik elektryczny posiada wysoką klasę wodoszczelności IPX 5, które oznacza całkowitą ochronę przed strumieniem wody płynącej z różnych kierunków z wydajnością do 12,5 litra na minutę ! Co gwarantuje pełne bezpieczeństwo. 36V/250W.
Bateria Li-ION o pojemności 500Wh / 14,8Ah. Bateria umieszczona jest pod bagażnikiem, tak by nie przeszkadzała w zwykłym użytkowaniu roweru, na baterii zostały umieszczone diody wskazujące stan naładowania. Zasięg baterii na pełnym ładowaniu to, aż 143 km. Istotną cechą baterii jest brak pamięci dzięki czemu baterię można ładować zawsze i wszędzie nie zależnie od aktualnego poziomu naładowania - dokładnie w ten sam sposób jak baterię w nowoczesnych telefonach. Bateria na rowerze jest zabezpieczona przed kradzieżą zamkiem na kluczyk holenderskiej firmy AXA, który jest równocześnie kluczykiem od podkowy tj. zabezpieczenia tylnego koła AXA Defender.
Wspornik kierownicy Batavus ErgoMatic VI z płynną regulacją w każdej płaszczyźnie bez potrzeby używania narzędzi. Pozycję za kierownicą możesz zmieniać kiedy najdzie Cię na to ochota lub zmuszą do tego warunki pogodowe. Wystarczy nacisnąć przycisk i zwolnić blokadę, całość nie zajmie więcej niż 10 sekund. Wewnątrz wspornika znajduje się również system regulujący moc zacisku wspornika na kierownicy.
Amortyzowana sztyca podsiodełkowa Post Modern XLC z płynną regulacją twardości amortyzatora. Amortyzator Post Modern składana się z systemu sprężyn i elastomeru dla zmaksymalizowania komfortu podczas jazdy po nierównym terenie. Skok amortyzatora to 35mm, a możliwość regulacji waha się w granicach 10-15mm w zależności od ustawionego stopnia twardości.
Przedni amortyzator Batavus ErgoTec z płynną regulacją twardości ustawianą osobno dla lewego i prawego golenia. Aby wyregulować twardość amortyzatora wystarczy przekręcić pokrętło w jedną ze stron. Amortyzator Ergotec oparty jest na systemie sprężyn i elastomerów dla zachowania jak najdłuższej żywotności. Skok amortyzatora to ok 30 mm co w warunkach miejskich jest w zupełności wystarczającą wartością.
Przednia lampka Batavus Aeroflow w technologii LED o mocy 25 LUX wyprodukowana przez holenderską markę AXA została pięknie zintegrowana z przednim widelcem, uchwyt lampki płynnie przechodzi w amortyzator tworząc jedną całość. Lampa Batavus AeroFlow zasilana jest z dynama w piaście Shimano Nexus oraz posiada skokową regulację kąta światła. Dodatkowo dla zwiększenia bezpieczeństwa w lampkę został wbudowany przedni biały odblask.
Twoje bezpieczeństwo zadba niezawodny w każdych warunkach atmosferycznych system hamulców rolkowych najnowszej generacji 2018 Shimano Nexus BRC6000. Wbudowany modulator siły hamowania ma za zadanie zapobiec całkowitemu zablokowaniu koła podczas nagłego hamowania, a największe tarcze radiacyjne chłodzą aluminiowe tarcze hamulcowa w trakcie długiego hamowania podczas długich zjazdów w terenie pagórkowatym. W przedniej piaście umieszczona najnowszy model dynama Shimano Nexus DHC6000, które bezszelestnie i bez oporów toczenia zasila przednią lampkę Batavus AeroFlow.
Pełna osłona łańcucha AXA. W całości wykonana z elastycznego plastiku ABS odpornego na uszkodzenia. Osłona maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu, ograniczając kontakt z wodą, piaskiem, błotem i solą. Wewnątrz osłony znajduje się system kilku szczotek, które czyszczą łańcuch i niwelują hałas w czasie obijania się rozciągniętego łańcucha o osłonę. Osłona składa się z 3 części i każdą można kupić osobno, co minimalizuje koszty utrzymania roweru w przypadku uszkodzenia osłony.
Piasta planetarna Shimano Nexus 7. W tylnej piaście znajduje się 7 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 244% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.
PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA
10 lat na ramę i dostępność oryginalnych części
5 lat na lakier i przedni widelec
2 lata na pozostałe części i osprzęt
ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY Rowery wysyłamy w całości złożone. Sprawdź jak pakujemy rowery. |
BEZPIECZNA PACZKA Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze. |
30 DNI NA ZWROT Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki. |
Każdy producent zastrzega możliwość lekkiej zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą nie być uwzględnione w specyfikacji oraz na zdjęciach. W związku z tym dostarczony do Ciebie rower może różnić się niektórymi częściami. Nie stanowi to wady i nie wpływa to na funkcjonalność techniczną roweru. Dlatego możliwe jest, że Twój rower jest zmontowany nieco inaczej niż podaje specyfikacja. Na przykład może się zdarzyć, że w swoim rowerze znajdziesz inne pedały, gripy lub łańcuch. Nie martw się, Twój rower i części zamienne nadal są w wysokiej jakości.
Wysyłka STANDARD 49.00 PLN - Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do pedałów i kierownicy)