Z KOGA Signature możesz złożyć swój własny rower zgodnie ze swoimi życzeniami i potrzebami. Sam wybierasz ramę , kolor i części, a nawet możesz spersonalizować je swoim imieniem lub tekstem.
Wybierz własny kierunek
W gamie Signature możesz wybierać spośród trzech podstawowych modeli: E-WorldTraveller-S, WorldTraveller-S lub GrandTourer-S. Wybór najlepszego dla Ciebie zależy od tego, do czego będziesz używał swojego roweru.
Mechanik Twój rower jest budowany ręcznie przez jednego certyfikowanego mechanika w naszej fabryce w Heerenveen. Jedna osoba buduje jeden rower, aby w pełni zadbać o Twój rower i zagwarantować jakość oraz trwałość. Dostawa
Po zamówieniu roweru KOGA Signature rower będzie gotowy do odbioru w ciągu 12 tygodni u Twojego sprzedawcy w żądanej specyfikacji.
E-WORLDTRAVELLER-S Signature
Pierwszy elektryczny Worldtraveller, który możesz złożyć zgodnie z własnymi życzeniami. Skonfiguruj teraz swój idealny środek transportu, aby odkrywać świat.
Aluminiowa rama 6061 z gładkimi spawami, potrójnie cieniowanymi rurami i wewnętrznym prowadzeniem kabli. Dzielony tylny widelec sprawia, że rower nadaje się do popularnego napędu paskowego Gates.
Sztywny widelec aluminiowy ze zintegrowanym ogranicznikiem kąta skrętu (w celu ochrony ramy, kabli i reflektora) oraz punktami mocowania dla przedniego bagażnika lowrider.
Silnik elektryczny Bosch Performance SMART ma wysoki moment obrotowy, dzięki czemu zawsze masz wystarczającą moc na długie podjazdy z ładunkiem. Silnik jest umieszczony w centralnym punkcie roweru dla idealnego rozłożenia ciężaru.
Standardowo wyposażony w wyświetlacz BOSCH KIOX SMART i łatwo wyjmowany akumulator Bosch PowerTube do 7500Wh w dolnej rurze ramy dla idealnego rozłożenia ciężaru.
Opcjonalnie wyposażony w drugi akumulator 500Wh Bosch na ramie , aby podwoić zasięg (podwójny akumulator).
Wybór nowego sterowanego elektronicznie Rohloff E14 14 piasta planetarna (z paskiem napędowym lub łańcuchem Gates) lub przerzutka zewnętrzna Shimano Deore XT 11.
Oprócz istniejących 28-calowych kół, E-WORLDTRAVELLER-S można teraz skonfigurować z kołami 27,5 i oponami o szerokości 62 mm, co zapewnia dodatkową stabilność i komfort.
W zależności od wymagań, preferencji czy budżetu, do końcowego montażu można wykorzystać szeroką gamę części.
Rower można skonfigurować zarówno z ramą damską, jak i męską w 5 wysokościach ramy każda.
Dostępny w 7 standardowych kolorach.
WORLDTRAVELLER-S Signature
WorldTraveller-S wyznacza nowe standardy w dziedzinie rowerów turystycznych. Rower, który można złożyć według własnych życzeń, z którym bez problemu można podróżować po świecie. (Oceniony jako jeden z najlepszych rowerów trekkingowych przez rowerzystę ekspedycyjnego Alee Denham)
Aluminiowa rama 6061 z gładkimi spawami, potrójnie cieniowanymi rurami i wewnętrznym prowadzeniem kabli. Dzielony tylny widelec sprawia, że rower nadaje się do popularnego napędu paskowego Gates.
Sztywny widelec aluminiowy ze zintegrowanym ogranicznikiem kąta skrętu (w celu ochrony ramy, kabli i reflektora) oraz punktami mocowania dla lowridera.
Mimośrodowy suport ułatwiający napinanie paska lub łańcucha.
Dzięki znanej i łatwej w utrzymaniu piaście Rohloff masz 14 precyzyjnie rozmieszczonych i łatwych w użyciu biegów o zakresie nie mniejszym niż 526%.
Rama WorldTraveller-S nadaje się wyłącznie do hamulców tarczowych, dzięki czemu wystarczająca siła hamowania dostępna jest w każdych warunkach.
Oprócz zwykłych 28-calowych kół, WTS można również skonfigurować z kołami 27,5 i oponami o szerokości 62 mm, co zapewnia dodatkową stabilność i komfort.
W zależności od wymagań, preferencji czy budżetu, do końcowego montażu można wykorzystać szeroką gamę części.
Rower można skonfigurować zarówno z ramą mieszaną, jak i męską w 5 wysokościach ramy każda.
Dostępny w 10 standardowych kolorach.
GRANDTOURER-S Classic Signature
W GrandTourer-S znajdziesz idealny rower turystyczny, świetnie nadający się na miasto i wokół niego, na jednodniowe wycieczki i krótsze wycieczki kilkudniowe. Złóż rower ze wszystkich części, które chcesz.
Lekka i sportowa rama z aluminium 6069. Kable są zintegrowane, dzięki czemu są optymalnie chronione przed wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami. Dodatkowo przyczynia się to do eleganckiego wyglądu roweru.
Do wyboru sztywny przedni widelec aluminiowy lub karbonowy, a nawet luksusowy widelec amortyzowany KOGA Feathershock.
Ze swoim sportowym charakterem GrandTourer-S nadaje się tylko do przerzutek zewnętrznych. W konfiguratorze możesz wybierać spośród różnych wariantów.
Rama GrandTourer-S jest dostępna w dwóch wariantach: zestaw przeznaczony wyłącznie do hamulców v-brake i wersja wyłącznie do hamulców tarczowych. Rezultatem jest kombinacja ramy i widelca bez zbędnych podkładek.
W zależności od wymagań, preferencji czy budżetu, do końcowego montażu można wykorzystać szeroką gamę części.
Rower można skonfigurować zarówno z ramą damską, jak i męską w 5 wysokościach ramy każda.
Dostępny w 10 standardowych kolorach.
DOSTĘPNE KOLORY RAM
JAKI SYSTEM PRZERZUTEK ?
PIASTA BIEGOWA LUB PRZERZUTKA
Wybierając system przekładni, ważne jest wcześniejsze wymienienie kilku rzeczy. Oprócz celu użytkownika, Twoja wiedza techniczna, łatwość konserwacji lub zakres przekładni mogą również odgrywać ważną rolę w wyborze określonego rodzaju systemu przekładni. Poniżej znajdziesz zalety i wady różnych systemów przekładni z naszej oferty.
Aby dokładnie przemyśleć swój wybór, zapoznaj się z poniższymi specyfikacjami, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące doboru i zakresu biegów w stosunku do przerzutek.
Sprawdzony system, który można naprawić w dowolnym miejscu
Niska waga
Ryzyka:
Narażony na uszkodzenie przez wystające elementy jak hak przerzutki
Wrażliwy na zabrudzenia i konserwację
Wybór odpowiedniego sprzętu wymaga wiedzy i doświadczenia
PIASTA PLANETARNA ROHLOFF
Zalety:
Wysoka jakość i sprawdzona koncepcja.
14 idealnie rozmieszczonych, użytkowych biegów o dużym zakresie 526%.
Jedna obrotowa manetka, dzięki której możesz zmieniać biegi pod naciskiem pedałów i podczas postoju.
Minimalna konserwacja; wymiana oleju co 5000 km.
Nadaje się do napędu paskowego.
Ryzyka:
Tylne koło o dość dużej masie.
Wymagana rama z regulowanymi hakami lub suport mimośrodowy.
Demontaż koła w przypadku przebicia opony jest nieco bardziej uciążliwy.
ŁAŃCUCH CZY PASEK NAPĘDOWY?
PASEK ZĘBATY GATES (CDX)
Ze względu na popularność systemów biegów w piaście i pozytywnych doświadczeniach praktycznych, zapotrzebowanie na pasek napędowy w ostatnich latach ogromnie wzrosło.
KOGA Signature wybiera pas Gates CenterTrack Pasek Gates CDX jest o 4 mm szerszy niż stary pas CDC i dlatego ma wyższą wytrzymałość na rozciąganie. CDX przesuwa błoto i śnieg wzdłuż zębów zębatych w dwóch kierunkach. Podwyższona środkowa krawędź zapobiega gromadzeniu się brudu. Ponieważ pas biegnie po podniesionej krawędzi, nie może spaść i łatwiej go zamontować na drodze. Ponieważ ostrza zębów CDX są symetryczne, można je obracać, co wydłuża żywotność systemu.
PASEK ZĘBATY Zalety:
Długa żywotność; trzy do czterech razy dłużej niż normalny łańcuch
Niskie koszty utrzymania i nie wymaga smarowania
Brak rozciągania paska
Niska waga
Ryzyka:
Wymaga specjalnej ramy z podzielnym tylnym widelcem
Nadaje się tylko do biegów w piaście
Jeśli pasek jest mocno zgięty może dojść do zerwania
ŁAŃCUCH
Zalety:
Łatwy do skrócenia na długość
Dostępny wszędzie
Ryzyka:
Wymaga intensywnej konserwacji
Szybsze rozciąganie się łańcucha
Wrażliwy na zużycie
HAMULEC SZCZĘKOWY CZY HAMULEC TARCZOWY?
HAMULCE
Zastosowanie hamulców tarczowych zyskało w ostatnich latach ogromną popularność w segmencie rowerów górskich, a nawet w segmencie wyścigowym. Wysokiej jakości hamulce tarczowe są bardzo dobrą alternatywą dla mechanicznego lub hydraulicznego hamulca szczękowego. Oto przegląd zalet i wad obu typów:
HAMULCE TARCZOWE
Zalety:
Ogromna i dobrze regulowana siła hamowania
Łatwe do wymiany klocki hamulcowe
Brak zużycia felg
Ryzyko:
Wygięta tarcza to duże ograniczenie
col
HAMULCE SZCZĘKOWE
Zalety:
V-brake jest łatwy do samodzielnej konserwacji
Siłę hamowania Magury można bardzo dobrze dobierać przy niewielkiej sile rąk
Łatwa wymiana klocków hamulcowych w Magura
Ryzyka:
V-brake jest wrażliwy na zabrudzenia i konserwację
Nie możesz kontynuować jazdy z dużym uszkodzeniem obręczy (krzywa obręcz)
ALEE DENHAM NA KOGA SIGNATURE WORLDTRAVELLER
Alee Denham to australijski entuzjasta kolarstwa, który swoim rowerze KOGA Signature WorldTraveller odkrywa cały świat. Z głęboko zakorzenionej miłości do rowerów trekkingowych założył bloga, który powoli stał się jednym z najbardziej szanowanych blogów rowerowych i podróżniczych na świecie. Przeczytaj tutaj o jego doświadczeniach z rowerem KOGA Signature WorldTraveller.
ALEE DENHAM NA KOGA WORLDTRAVELLER-S SIGNATURE PO 30 000 KM JAZDY NA ROWERZE