Oferujemy łańcuchy 12 rzędowe KMC.
Łańcuchy 12-rzędowe KMC
Łańcuchy 12-rzędowe KMC to częsty widok w nowoczesnych napędach rowerowych. Zapewniają one bowiem precyzyjne przenoszenie mocy na tylne koło. Modele te, w porównaniu do swoich poprzedników, charakteryzują się większą liczbą zębów na ogniwie. To zaś przekłada się na większą wytrzymałość i płynność pracy. Jednym z bardziej popularnych modeli na rynku jest łańcuch rowerowy KMC DLC 12. Ten model, wyróżniający się eleganckim, matowym wykończeniem, to propozycja dla rowerzystów ceniących sobie nie tylko wysoką wydajność, ale także estetykę. Zaprojektowano go bowiem z myślą o najnowszych systemach napędowych, zapewniając precyzyjne i ciche przeskoki między biegami. Jego wytrzymała konstrukcja oraz specjalna powłoka sprawiają, że jest on ponadto odporny na ścieranie i korozję, co wydłuża jego żywotność. Z kolei łańcuch rowerowy E-Bike XLC CC-C11 12v to świetny wybór dla użytkowników jednośladów elektrycznych. Model ten zaprojektowano do pracy w wymagających warunkach, jakie panują podczas jazdy na e-bike’u. Dzięki zastosowaniu dobrej klasy materiałów oraz zaawansowanej technologii produkcji zapewnia on także dobrą trwałość i odporność na zużycie. Dodatkowo jego konstrukcję zoptymalizowano pod kątem większych obciążeń, jakie generuje napęd elektryczny.
Dlaczego łańcuchy 12-rzędowe do rowerów to prawdziwa rewolucja?
Łańcuchy 12-rzędowe KMC to nie tylko kolejny krok w ewolucji rowerowych napędów, ale prawdziwa rewolucja w dziedzinie przenoszenia mocy. Ich pojawienie się przyniosło szereg korzyści, które docenią zarówno zawodowi kolarze, jak i amatorzy. Przede wszystkim, większa liczba zębów na ogniwie oznacza większą precyzję działania. Dzięki temu łańcuch 12-rzędowy lepiej współpracuje z kasetami i korbami o większej liczbie zębatek. To zaś przekłada się na płynniejsze i bardziej precyzyjne zmiany przełożeń. To z kolei pozwala na bardziej efektywne dopasowanie przełożenia do warunków jazdy, czyniąc jazdę bardziej komfortową i wydajną. Po drugie – są one bardziej wytrzymałe. Większa liczba punktów styku z zębatkami sprawia, że obciążenie rozkłada się równomierniej. To zaś wydłuża żywotność zarówno łańcucha, jak i innych elementów napędu. Dodatkowo producenci stosują w tych elementach bardziej zaawansowane materiały i technologie, co jeszcze bardziej zwiększa ich trwałość. Kolejną zaletą łańcuchów 12-rzędowych jest szerszy zakres przełożeń. Dzięki większej liczbie zębów na kasecie i korbie możliwe jest bowiem uzyskanie zarówno bardzo lekkich, jak i bardzo ciężkich przełożeń. A to jest szczególnie istotne dla rowerzystów górskich, którzy muszą radzić sobie zarówno z długimi podjazdami, jak i szybkimi zjazdami.
Szybka i precyzyjna zmiana biegów, trwałość i odporność na rozciąganie
Łańcuchy 12-rzędowe to obecnie szczyt osiągnięć technologicznych w dziedzinie napędów rowerowych. Aby sprostać oczekiwaniom wymagających kolarzy, muszą one jednak posiadać szereg specyficznych cech. Przede wszystkim podstawą jest tutaj precyzja. Większa liczba zębów na ogniwie oznacza, że element lepiej współpracuje z kasetami i korbami o większej liczbie zębatek. To przekłada się z kolei na płynniejsze i bardziej precyzyjne zmiany przełożeń, co jest szczególnie istotne podczas dynamicznej jazdy. Po drugie, kluczową kwestią jest wytrzymałość. Łańcuchy 12-rzędowe KMC wytrzymują większe obciążenia niż ich poprzednicy. Dlatego też muszą być wykonane z dobrej klasy materiałów i charakteryzować się odpowiednią twardością, aby zapewnić długą żywotność. Kolejną ważną cechą jest lekkość. Mniejsze tarcie i niższa masa elementu przekładają się na mniejszy opór podczas pedałowania. To z kolei jest szczególnie istotne dla kolarzy szosowych i tych, którzy cenią sobie lekkość roweru. Ponadto – nowoczesne łańcuchy 12-rzędowe często wyposaża się w specjalne powłoki, które zmniejszają tarcie i zapobiegają korozji. To z kolei przekłada się na dłuższą żywotność łańcucha i bardziej wydajny napęd. Nie można także zapomnieć o kompatybilności. Element ten musi być wręcz idealnie dopasowany do pozostałych elementów napędu, takich jak kaseta i korba.