BLACK WEEKS TO EXTRA -12% na wszystko z magazynu, z kodem BLACK12 (dla produktów dostępnych na stanie magazynowym)
Kontakt
0

Filtruj:

Producent

Cena:

Dostępności

Sortowanie:

Łańcuszki do biegów

Liczba produktów: 18

Łańcuszek do piasty 3 biegowej, to część występująca w rowerach z napędem opartym o piastę wielobiegową. Łańcuszek sterujący biegami w piaście używany był we wszystkich piastach planetarnych w ostatnich 30 latach. W dzisiejszych czasach w produkcji pozostała tylko jedna piasta biegowa sterowana za pomocą łańcucha SRAM T3, której konstrukcja wewnętrzna nie zmieniła się przez ostatnie lata. W naszej ofercie łańcuszki do piast z biegami SRAM, SACHS i angielskiej firmy Sturmey Archer.

Dystans do biegów w piaście SRAM, SACHS, Sturmey Archer.

12,90 zł
Dystans do biegów w piaście SRAM, SACHS, Sturmey Archer.

Dystans do biegów w piaście SRAM, SACHS, Sturmey Archer.

12,90 zł
Dystans do biegów w piaście SRAM, SACHS, Sturmey Archer.

Łancuszek biegów SRAM T3 Standard

29,90 zł
Łancuszek biegów SRAM T3 Standard

Łancuszek biegów SRAM T3 Standard

29,90 zł
Łancuszek biegów SRAM T3 Standard

Łancuszek biegów SRAM/SACHS TORPEDO 3- starsza wersja

19,90 zł
Łancuszek biegów SRAM/SACHS TORPEDO 3- starsza wersja

Łancuszek biegów SRAM/SACHS TORPEDO 3- starsza wersja

19,90 zł
Łancuszek biegów SRAM/SACHS TORPEDO 3- starsza wersja

Łańcuszek biegów Sram F & S 5-biegów Pentasport lewa strona

19,90 zł
Łańcuszek biegów Sram  F & S 5-biegów Pentasport lewa strona

Łańcuszek biegów Sram F & S 5-biegów Pentasport lewa strona

19,90 zł
Łańcuszek biegów Sram F & S 5-biegów Pentasport lewa strona

Łańcuszek biegów Sturmay Archer HSA317 blue 5

14,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmay Archer HSA317 blue 5

Łańcuszek biegów Sturmay Archer HSA317 blue 5

14,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmay Archer HSA317 blue 5

Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA125 - I

14,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA125 - I

Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA125 - I

14,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA125 - I

Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA126 - II

14,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA126 - II

Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA126 - II

14,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA126 - II

Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA315 - III

14,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA315 - III

Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA315 - III

14,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA315 - III

Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA316 - IV

14,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA316 - IV

Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA316 - IV

14,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA316 - IV

Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA421 - 7 biegów

19,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA421 - 7 biegów

Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA421 - 7 biegów

19,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA421 - 7 biegów

Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA490 red 5

24,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA490 red 5

Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA490 red 5

24,90 zł
Łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA490 red 5

Łącznik linki z łańcuszkiem SRAM/SACHS TORPEDO 3 starsza wersja

14,90 zł
Łącznik linki z łańcuszkiem SRAM/SACHS TORPEDO 3 starsza wersja

Łącznik linki z łańcuszkiem SRAM/SACHS TORPEDO 3 starsza wersja

14,90 zł
Łącznik linki z łańcuszkiem SRAM/SACHS TORPEDO 3 starsza wersja
-81%

Łącznik łańcuszka do SRAM T3

12,90 zł
Łącznik łańcuszka do SRAM T3

Łącznik łańcuszka do SRAM T3

12,90 zł
Łącznik łańcuszka do SRAM T3 -81%

Łącznik łańcuszka Sturmey Archer

14,90 zł
Łącznik łańcuszka Sturmey Archer

Łącznik łańcuszka Sturmey Archer

14,90 zł
Łącznik łańcuszka Sturmey Archer

Nakrętka na oś prowadząca łańcuszek SRAM 3/7

9,90 zł
Nakrętka na oś prowadząca łańcuszek SRAM 3/7

Nakrętka na oś prowadząca łańcuszek SRAM 3/7

9,90 zł
Nakrętka na oś prowadząca łańcuszek SRAM 3/7

Nakrętka na oś prowadząca łańcuszek SRAM PentaSport

9,90 zł
Nakrętka na oś prowadząca łańcuszek SRAM PentaSport

Nakrętka na oś prowadząca łańcuszek SRAM PentaSport

9,90 zł
Nakrętka na oś prowadząca łańcuszek SRAM PentaSport

Nakrętka Sturmey Archer na oś do łańcuszka biegów

9,90 zł
Nakrętka Sturmey Archer  na oś do łańcuszka biegów

Nakrętka Sturmey Archer na oś do łańcuszka biegów

9,90 zł
Nakrętka Sturmey Archer na oś do łańcuszka biegów

Osłonka łańcuszka biegów Sturmey Archer

13,90 zł
Osłonka łańcuszka biegów Sturmey Archer

Osłonka łańcuszka biegów Sturmey Archer

13,90 zł
Osłonka łańcuszka biegów Sturmey Archer

Łańcuszek do piasty 3 biegowej, do piast Sram, Sturmey Archer i Sachs

Łańcuszek do piasty 3 biegowej to element napędu rowerów z przerzutkami wewnętrznymi. Przenoszą one siłę z pedałów na tylne koło, zapewniając płynną i cichą zmianę biegów. Są one istotne dla płynnej oraz komfortowej jazdy. Łańcuszek biegów SRAM T3 to model jednorzędowy, przeznaczony do piast z jedną prędkością. Wykonano go ze stali nierdzewnej, odpornej na korozję i zużycie. Posiada on ponadto 112 ogniw, pasujących do standardowych piast z jedną prędkością. A do tego charakteryzuje się niską wagą i prostą konstrukcją. Jest to dobry wybór do rowerów miejskich i rekreacyjnych. Z kolei łańcuszek biegów Sturmey Archer HSA317 blue 5 to model wielorzędowy, przeznaczony do piast z 3, 7 lub 8 biegami. Wykonano go ze stali niklowanej, zapewniającej trwałość i odporność na zużycie. Posiada on 132 ogniwa, odpowiednie dla większości piast z wieloma biegami. Dodatkowo wyposażono go w tuleje ślizgowe, zmniejszające tarcie i zwiększające wydajność. Jest optymalny do rowerów miejskich, trekkingowych i turystycznych.

Łańcuszek do piasty wielobiegowej

Łańcuszki do biegów w piaście stanowią istotne elementy układu napędu rowerów z przerzutkami wewnętrznymi. Istnieje kilka ich rodzajów, które można podciągnąć pod kilka różnych kategorii w zależności od budowy i przeznaczenia. Łańcuszki jednorzędowe to najprostszy typ. Stosuje się je w piastach z jedną prędkością. Zazwyczaj wykonuje się je z pojedynczego rzędu ogniw połączonych sworzniami. Są one także zazwyczaj krótsze i lżejsze niż odmiany wielorzędowe. Sprawdzają się natomiast w rowerach miejskich i rekreacyjnych. Z kolei łańcuszki wielorzędowe zaprojektowano do piast z wieloma prędkościami (np. 3, 7, 8). Posiadają one więcej ogniw i bardziej skomplikowaną konstrukcję. Poza tym mogą być wyposażone w tuleje ślizgowe lub pracować bez nich. Wykorzystują one także sworznie i tuleje do łączenia ogniw, zapewniając większą wytrzymałość i odporność na zużycie. Te odmiany spotkać można zwykle w rowerach miejskich, trekkingowych i turystycznych. Istnieją ponadto wersje z tulejami ślizgowymi, które wykorzystują tuleje ślizgowe do zmniejszenia tarcia i zwiększenia wydajności. Wykonuje się je dość dobrej jakości materiałów, takich jak nikiel lub chrom. Są one jednak droższe niż odmiany bez tulei ślizgowych. Te ostatnie to tańsza opcja, ale mogą być one mniej wydajne i bardziej podatne na zużycie. Wykonuje się je ze stali nierdzewnej lub niklowanej. Stanowią one ponadto dobry wybór dla rowerzystów szukających budżetowego rozwiązania, choć mogą generować nieco więcej hałasu podczas zmiany biegów.

Jak dobrać odpowiedni łańcuszek do piasty?

Łańcuszki do biegów w piaście należy dobierać pod kątem rodzaju napędu oraz rodzaju roweru. Najistotniejszym parametrem jest tutaj typ piasty. Różne typy wymagają bowiem łańcuchów o różnej budowie i liczbie ogniw. Dobrze jest poszukać informacji na temat kompatybilności w instrukcji obsługi piasty lub na stronie producenta. Poza tym istotna jest liczba biegów. Tutaj należy dobrać łańcuszek o odpowiedniej liczbie ogniw dla liczby biegów w piaście. Zbyt krótki może się bowiem napinać i pękać, a zbyt długi może przeskakiwać z zębatki. Łańcuszki do biegów w piaście wykonuje się ponadto z różnych materiałów, takich jak stal nierdzewna, chromowana lub niklowana. Stal nierdzewna jest odporna na korozję, podczas gdy chrom i nikiel zapewniają większą twardość i odporność na zużycie. Wybór materiału zależy od budżetu, preferencji i warunków użytkowania. Kolejnym parametrem, który należy wziąć pod uwagę, jest długość. Należy dobrać go do rozmiaru piasty i ramy roweru. Poza tym warto kupować łańcuszki od renomowanych producentów, aby mieć pewność co do jakości i kompatybilności. Zaś przed ich montażem dobrze jest dokładnie go wyczyścić i nasmarować odpowiednim olejem. Należy ponadto regularnie sprawdzać jego stan i wymieniać go, gdy jest zużyty lub uszkodzony.
Porównaj produkty 0