Lampki rowerowe na baterie
Liczba produktów: 80
Lampki rowerowe na baterie są nie tylko przydatnym wyposażeniem w rowerach miejskich, ich posiadanie jest obowiązkowe. Rowerzystów zobowiązuje do tego kodeks drogowy. Nie warto się z tym spierać, w dodatku korzyści z ich posiadania są ogromne. Zwiększają one widoczność na drodze po zmroku, co w ogromnym stopniu zwiększa bezpieczeństwo rowerzystów poruszających się pod drogach publicznych po zmierzchu. Współczesne lampki rowerowe na baterie oparte o diody LED świecą z bardzo dużą mocą i są widoczne z daleka. Natomiast dzięki ledom są oszczędniejsze i baterie w nich wystarczają na znacznie dłuższy czas. Polecamy lampki rowerowe AXA.
Lampki rowerowe na baterie do rowerów miejskich, lampki w stylu retro
lampki rowerowe na baterie, oferujemy oświetlenie do rowerów miejskich i holenderskich. Do wyboru dużo przednich lampek w stylu retro z możliwością montażu na sterach (przy kierownicy), na przednim bagażnika obok koła lub klasycznie przy błotniku. Do wyboru stylowe lampki AXA Vintage w wielu wersjach kolorystycznych, bądź typowe retro takich firm, jak Spanninga, AXA czi IKZI. Wszystkie przednie lamki zasilane są bateriami, uruchamiane jednym włącznikiem. Dzięki możliwości dokupienia różnych uchwytów lampki te można z powodzeniem montować w rowerach z koszykiem na kierownicy.
Lampki rowerowe przednie na baterie do rowerów miejskich
W ofercie znajdują się również lampki rowerowe przednie na baterie dedykowane do rowerów Gazelle mocowane do przedniego amortyzatora (Gazelle Insight Gold) lub na przedni błotnik (Gazelle Fender Vision). Dodatkowo posiadamy ogromny wybór sportowych przednich lampek zasilanych bateriami. W większości są to mocne lampki motowane na kierownicy, których źródłem światła są diody LED, przez co lampki są bardzo wydajne, a baterie starczają na długo.
W zależności od potrzeb rowerzystów mamy do wyboru mocne lampki pozwalające na spokojną jazdę w terenie po zmroku, lub typowo miejskie- ostrzegawcze, w tym bardzo popularne ostatnimi czasy lampki silikonowe. Montaż właściwie wszystkich sportowych lampek odbywa się beznarzędziowo.
Jaka lampka rowerowa na baterie na przód?
Jeśli planujesz kupić takie akcesorium jak lampka rowerowa na przód, koniecznie weź pod uwagę szereg czynników. W sklepie internetowym rowerystylowe.pl znajdziesz szeroki wybór dobrej klasy oświetlenia, które spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających fanów jednośladów. Z pewnością do parametrów przedniej lampki rowerowej, na które należy zwrócić uwagę, należy jej moc. Do jazdy po dobrze oświetlonych ścieżkach wystarczy kilkaset lumenów. Natomiast na mniej oświetlone drogi warto wybrać lampki o mocy powyżej 1000 lm. W ofercie naszego sklepu znajdziesz modele o różnej mocy, od kompaktowych do jazdy miejskiej po potężne reflektory przeznaczone do jazdy w terenie. Kolejną ważną cechą jest zasięg. Im on bowiem dłuższy, tym lepiej oświetlisz drogę przed sobą. Poza tym warto wybrać przednią lampkę rowerową z różnymi trybami świecenia, takimi jak światło ciągłe, migające czy pulsacyjne. Dzięki temu dostosujesz oświetlenie do panujących warunków. Większość tych akcesoriów jest ponadto wodoodporna. Pozwala to na bezpieczne ich użytkowanie w każdych warunkach atmosferycznych.
Ile lumenów powinna mieć przednia lampka rowerowa?
Ilość lumenów w przedniej lampce rowerowej zależy przede wszystkim od warunków, w jakich najczęściej jeździmy. Do jazdy po dobrze oświetlonych ścieżkach rowerowych wystarczająca będzie lampka o mocy około 200-400 lumenów. Zapewni ona dobrą widoczność i nie będzie oślepiać innych użytkowników drogi. Jeśli jednak często poruszamy się po drogach, które nie są zbyt dobrze oświetlone, warto wybrać lampkę przednią do roweru o mocy 500-800 lumenów. Dzięki temu będziemy mieć lepszą widoczność na większą odległość. Z kolei do jazdy w lesie, po szlakach górskich czy innych trudnych trasach, niezbędna będzie mocna lampka rowerowa na przód o mocy powyżej 1000 lumenów. Takie modele zapewnią świetne oświetlenie nawet w najciemniejszych zakamarkach. Pamiętać należy, że zbyt słabe, niedostosowane do warunków oświetlenie może ograniczyć naszą widoczność i bezpieczeństwo. Natomiast zbyt mocne może oślepiać innych użytkowników drogi. Zawsze więc należy wybierać takie, które zapewnia na optymalną widoczność w warunkach, w jakich najczęściej jeździmy z poszanowaniem dla innych.